Woho!

Anonym om När räknas jag vara höggravid?:
när man är fjortion klär man inte sig lite mer moget då , speciellt om man ska bli mamma eller ?
för du ser ut som en person tagen ur high schoolmusical eller va fan den filmen heter eller hon vad heter hon hanna montana ?
eller du kankse gillar din stil , hahahah

Svar: Jag vet inte hur 14 åringar klär sig, dom klär väl sig olika? Det är så här jag klär mig iallafall och jag trivs i det!
Vad lustigt, hannah montana/miley cyrus är min idol! Tack för komplimangen jag klär mig gärna som henne! ;)

Den här bilden är tagen från en fest med HANNAH MONTANA TEMA

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ju verkligen inte alls vara mogen, som personen ovan säger.

2010-09-25 @ 16:11:49
URL: http://weraa.devote.se
Postat av: Josefine

Jag blir så ledsen när jag ser sånna kommentarer som den där personen skrev. Det är fan mobbning och om den personen inte tycker om din klädstil och ska klanka ner på dig, då behöver dom inte ens vara här inne och läsa din blogg :( Men jag måste säga att du svarade bra tillbaka men jag tycker ändå synd om dig som måste stå ut med så många tragiska människor som tycker illa om dig :( Hoppas att du får en trevlig helg och lycka till med allt :)

2010-09-25 @ 16:17:46
Postat av: P

Gud en sån mesig kommentar, alla klär sig väl olika eftersom vi alla är oliak individer? oavsett ålder? ja tycker du är fin iaf. Lycka till med bebisen med.

2010-09-25 @ 16:34:30
Postat av: Lina

Bry dig inte om vad andra tycker om hur du klär dig, du får se ut hur du vill, precis som du skriver. Men något som jag har märkt är att du gillar lite såhär, hur ska man säga "söta stilen", söta grejer, som hello kitty, hannah montana och rosa, disney o.s.v. Det brukar inte många i 14-års åldern gilla, då brukar man ha växt ifrån det oftast. Och sen tycker jag att det är konstigt, för oftast brukar det "söta" inte passa in med att du "håller på" med killar och redan i den här åldern haft sex.

((Inget illa menat :)))



Bara en tanke... Nån som håller med mig kanske?

2010-09-25 @ 16:54:18
Postat av: Jenny

Det finns så många stilar, och du klär dig precis som du vill/känner för. Och sen om han/hon tycker du är omogen fan låt dom tycka det.. Du verkar ju tillräckligt mogen för att behålla barnet och sen växer man ju oftast upp när barnet kommer. För då har man ju inte bara sig själv längre att ta hand om utan en liten bebis som du ska ha hand om i 18 år plus lite till..



Om du vill vännen lägg till mig på msn eller så kan du skicka mail.. Bara säg till så får du min hotmail. stor kram <3

2010-09-25 @ 18:03:42
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Jennie

Varför måste man ha en viss klädstil bara för att man är förälder?



Jag har två barn, men jag är fortfarande individen Jennie, som råkar vara mamma också.



Jag väljer kläder som jag gillar, inte utifrån att jag råkar vara mamma, kattägare, 29 år, sambo etc.

2010-09-25 @ 18:11:53
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Mikaela, du ska inte ta någon som helst skit för alla kommentarer du får! Du kommer att bli jättebra mamma, även fast folk kanske tvivlar på det för att du är för ung och så vidare. Jag tror inte att du kommer misslyckas. Du kommer att klara det jättebra!

Kraam

2010-09-25 @ 19:09:11
Postat av: Alicia

Vad är det som är omoget med hennes klädsel? Hon klär sig fan så mycket mognare än fjortisar som springer runt på stan med små, tunna linnen som är urringade till magen i alla fall.

2010-09-25 @ 19:12:21
URL: http://undermattan.devote.se/
Postat av: Rebecca

Vad är då "moget"? Urringat, spindelögonfransar, kortkort? Äh, skit i sånt. Det du hade på dig i videoinlägget ser ju inte alls "omoget" ut, tvärt om... det såg lite FÖR vuxet ut, enligt mig, hehe.



Men ha det bra! :)

2010-09-25 @ 19:35:02
URL: http://subsisting.blog.com
Postat av: Nanna

Herregud.. lilla älskling. Du ska bli mamma, din idol är miley cirus... Du är 14 år, och du kan inte göra abort längre. Vet du hur jobbigt det är att ha barn? Du kommer förstöra ditt liv.



Jag tycker väldigt synd om dig

2010-09-25 @ 20:33:30
URL: http://havsbarn.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad härligt att se att du vänder kommentaren till något positivt istället!

Lycka till! :)

Kram

2010-09-26 @ 10:19:49
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej jag brukar låta bli att kommentera andras kommentarer, men nu blir jag riktigt irriterad på Nanna!



Till Nanna - Du kan lägga av nu! Varför har du ens skrivit denna kommentar? Det kanske är första gången du skriver men det spelar ingen roll, för du har sagt ditt, sågat i ens ungs kvinnas hjärta och kanske fått henne att tänka massa negativt? Varför inte störta henne inför en stor dag i hennes liv? Hon är ung, säkert redan nervös inför detta skede och hon ska väl inte behöva läsa kommentarer som dina? OCH vad spelar det för roll vem hennes idol är? Hon är fortfarande tonåring men också mamma (snart) och hon ska väl inte behöva lyssna på sådant vuxna gör? Låt henne vara och påpeka inte att hon kommer förstöra sitt liv, för det gör hon inte! Hon har tagit detta beslut, hon försöker det allra bästa och hon är GRYM på det! Om hon hade insett att detta barn kommer förstöra hennes liv, så hade hon säkert gjort abort. Och det är väl jobbigt med allt, skola, barn, pojkvänner, husdjur och ÄVEN människor som kommenterar massa negativt i ens blogg. En som du helt enkelt!



Hon har gjort ett val och hon sköter det väl med en familj som verkar stötta henne och det kommer gå så bra! Och det tror jag på.



Ps. Glöm inte att negativitet sprids vidare så människor mår dåligt och att possitivitet sprids vidare och gör människor gladare - Ett leende skapar fler leende!

2010-09-26 @ 11:13:27
Postat av: Erica

Okej jag brukar låta bli att kommentera andras kommentarer, men nu blir jag riktigt irriterad på Nanna!



Till Nanna - Du kan lägga av nu! Varför har du ens skrivit denna kommentar? Det kanske är första gången du skriver men det spelar ingen roll, för du har sagt ditt, sågat i ens ungs kvinnas hjärta och kanske fått henne att tänka massa negativt? Varför inte störta henne inför en stor dag i hennes liv? Hon är ung, säkert redan nervös inför detta skede och hon ska väl inte behöva läsa kommentarer som dina? OCH vad spelar det för roll vem hennes idol är? Hon är fortfarande tonåring men också mamma (snart) och hon ska väl inte behöva lyssna på sådant vuxna gör? Låt henne vara och påpeka inte att hon kommer förstöra sitt liv, för det gör hon inte! Hon har tagit detta beslut, hon försöker det allra bästa och hon är GRYM på det! Om hon hade insett att detta barn kommer förstöra hennes liv, så hade hon säkert gjort abort. Och det är väl jobbigt med allt, skola, barn, pojkvänner, husdjur och ÄVEN människor som kommenterar massa negativt i ens blogg. En som du helt enkelt!



Hon har gjort ett val och hon sköter det väl med en familj som verkar stötta henne och det kommer gå så bra! Och det tror jag på.



Ps. Glöm inte att negativitet sprids vidare så människor mår dåligt och att possitivitet sprids vidare och gör människor gladare - Ett leende skapar fler leende!

2010-09-26 @ 11:14:19
URL: http://ericaskrypin.blogspot.com
Postat av: Annika:)

jag har typ alltid street(stavning)kläder på mig.

För att jag tycker om det. Den där mysko snubben ska väl inte bestämma ditt liv.

2010-09-26 @ 11:19:54
URL: http://thevampiregirl.webblogg.se/
Postat av: jag är jag, du är du

Hej! Jag tycker att man ska få klä sig precis hur man vill! Alla har ju olika stilar och det är väl bra det. Det hade ju inte varit roligt ifall alla klädde sig likadant. Jag tycker att folk kan sluta att kommentera sådana elaka kommentarer och behålla sånt för sig själva och i stället önska dig lycka till med lilla bebisen!!

Hoppas allt går bra och lycka till. kram!!

2010-09-26 @ 18:22:21
Postat av: Anonym

hahah fett grym du är! FETT ÄÄÄÄÄÄÄÄGD DIN NÖRD SOM KOMMENTERAR LÅT HENNE SE UT SOM MILEEY; vad ska du göra åt saken?

2010-10-08 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0