Jag har världens bästa barnmorska!

Gud vad jag älskar barnmorskor! Dom är såå snälla! Jag har världens bästa barnmorska :D
Jag skulle inte kunna ha någon bättre. Vilken tur jag hade!

Btw. Jag drömde om bebisen inatt, jag drömde om att jag satt och kollade på flinta med min familj (Ganska läskigt att vi kollade på flinta och IDAG är det Flintstones 50-årsjubileum) och sen så börjar jag bli jätte varm och går in på mitt rum. jag sitter på huk vid fönstret och börjar krysta och sen håller jag bebisen i min famn <3

Glad Flintstone-dag !

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: fuck you

så töntigt...

2010-09-30 @ 18:55:09
Postat av: JULIE

du kan ju inte säga att alla barnmoskor är bra bara för att din är det :P

2010-09-30 @ 19:13:55
URL: http://tjenajuliett.blogg.se/
Postat av: lisa

lite weird dröm ^^ gud va längesen man såg flinta..

2010-10-02 @ 16:35:41
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0