Filmer för Gravida -Tips!

Här kommer jag med lite filmtips för gravida!
Eller du behöver inte vara gravid för att se dom , men det handlar om att dom blir gravida!

Juno:

Juno MacGuff (Ellen Page) är en cool och självsäker tonåring som får en nio månaders utflykt i vuxenlivet när hon blir oplanerat gravid - och bestämmer sig för att leta rätt på de perfekta adoptivföräldrarna till sitt kommande barn. Med hjälp av sin charmigt blyge pojkvän (Michael Cera), sin stöttande pappa (J.K. Simmons) och rejäla styvmamma (Allison Janney) hittar Juno så småningom ett välbärgat par (Jennifer Garner och Jason Bateman) som längtar efter att få adoptera sitt första barn.


På smällen:

"På smällen", en komisk betraktelse över föräldraskapet, handlar om en naturlig, men oväntad konsekvens av ett engångsligg. 24-åriga Alison Scott (Heigl) är en lovande nöjesjournalist med en redan utstakad karriär framför sig. Efter en blöt kväll på krogen som slutar i den charmige slarvern Ben Stones (Rogen) säng, tvingas hon dock tänka om. Den högst tillfälliga sexuella förbindelsen resulterar i att Alison blir gravid. Inför valet att ensam ta hela ansvaret, eller att lära känna den blivande fader, bestämmer Alison sig för att ge den godhjärtade, men lite töntige Ben en chans.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: michelle

skulle du kunna lägga ut en bild på dig ? :)

och skulle du kunna berätta hur det gick till när du blev gravid igen, jag har glömt bort det hihi (a) det var väll bara en gång, och du har ingen pojkvän nu ? stöttar pappan dig, eller bryr han sig inte alls ? :) tack för svar !

2010-09-16 @ 22:05:08
Postat av: Emma

åh, Juno är så bra!

2010-09-16 @ 22:05:10
URL: http://komhitskadufaenpuss.blogg.se/
Postat av: michelle

skulle du kunna lägga ut en bild på dig ? :)

och skulle du kunna berätta hur det gick till när du blev gravid igen, jag har glömt bort det hihi (a) det var väll bara en gång, och du har ingen pojkvän nu ? stöttar pappan dig, eller bryr han sig inte alls ? :) tack för svar !

2010-09-16 @ 22:05:10
Postat av: Ninni

JAG ÄLSKAR DEM FILMERNA!!

2010-09-16 @ 22:51:25
URL: http://danceelin.blogg.se/
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

haha jag älskade att kolla på båda dom när jag va gravid :P



Okej härligt, jo bara bra här^^

2010-09-16 @ 22:56:18
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Carro

Om du gillar filmer om graviditer osv ska du se pappa på livstid - http://www.filmpunkten.se/pappa-pa-livstid.asp



Den är jätte bra!

2010-09-17 @ 00:33:12
Postat av: Nanna

Juno filmen har jag sett, LOVE IT! Det var därifrån jag har fått för mig att det är ascoolt att cykla på herrsyklar och ha en gitarr på ryggen :)

2010-09-17 @ 06:56:47
URL: http://havsbarn.blogg.se/
Postat av: nadine

har sett båda,dom äger<333

2010-09-17 @ 10:09:46
Postat av: Elina

Fimen juno är ju skitbra :D

2010-09-17 @ 14:59:44
Postat av: Jennifer

Jag har sett båda ;) Dom är as bra! :)

2010-09-17 @ 16:05:01
URL: http://jempisen.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

När jag fick mitt missfall innan jag blev gravid med min son och nu så hade jag jättesvårt att se filmen Juno, det tog mig flera månader innan jag kunde se hela den filmen.

Det slutade alltid att vi kollade en bit och sen när hon visste att hon var gravid och fick en kula och hade bestämt sig adoptera eller nåt så slutade vi kolla för att det började bli så känsligt..jag blev så arg på henne att hon var gravid och ville inte behålla barnet så som jag ville göra och jag var inte gravid..att jag borde ha fått varit gravid och inte hon eftersom hon ville inte det och jag ville det osv :)

2010-09-17 @ 21:28:19
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: hemliga

jag har sett båda två filmen på smällen är lite äcklig när hon ska föda bara så ni vet xD men den är bra annars

2010-09-20 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0