Hur skulle mitt liv se ut?

Tänk om jag inte hade åkt till Kevin den där dagen.. Tänk om jag hade avbokat vår träff med en vecka eller två?
Då skulle jag kanske inte blivit gravid.
Tänk om jag hade åkt tidigare till han som vi hade bestämt först? Då skulle jag kanske inte heller vara gravid.
Hur skulle mitt liv se ut om jag inte var gravid? Skulle jag fullgjort min språkresa på malta? Skulle jag vara deprimerad? Skulle jag ha samma relation till mina kompisar som nu? Skulle jag gjort nåt annorlunda än vad jag gjort dom här senaste månaderna?
Det skulle vara intressant att veta.

Skulle jag vara ensam?

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket funderingar, Och man kanske inte kan få svar på allt. Jag tycker du ska njuta av att de blev som de blev att du kom ifrån Malta att du träffa kevin just den dagen att lilla Kelly kommer snart och att du mår bra de e de som är värt :D

2010-10-16 @ 18:42:12
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

en sak som är ganska säkert är att du inte skulle ha träffat mig (A) haha

2010-10-16 @ 22:08:15
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0