Här har vi en smart tjej!


Här har vi en smart tjej!
Bara för det är på bloggen så betyder det inte att det är "oviktigt" och någon skriker något fult,kränkande och ofredande på stan så är det dåligt beetende och kan polisanmälas!
Samma gäller på internet!
och herregud jag skrev bara att om jag känner mig kränkt , kommer jag polisanmäla era kommentarer, och specielt och det är ÅTERKOMMANDE.
Jag går väl inte till polisen om det är oviktigt?

Btw. hörrde ni om den där killen som skrek "potatisgris" till polisen och fick böta!
Haha , om ni tycker att kränkande kommentarer är oviktiga, vad är då det?

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Erica

jag tycker det är helt rätt faktist ! man ska vara snäll på internet även till de man inte känner



"Så som du själv vill bli behandla ska du behandla andra"

2010-10-11 @ 09:24:00
URL: http://surpricebox.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0