Föräldrakurs idag igen

Var på den sista föräldrakursen idag! Och nu har jag en "full" utbildning :D alltså en sån man ska få innan graviditeten. Kevin skulle egentligen komma idag, men han var sjuk, stackarn :(

På kursen pratade vi om när barnet har fötts, ammning, hur dom ska sova, äta, skötsel(ah jag vet det låter som jag pratar om ett djur när jag säger skötsel ,men ni förstår vad jag menar!) m.m.
Jag tyckte det var jätte kul :D

Bild från när jag var på det andra ultraljudet (btw det kletiga på min tröja är sån där smörja barnmorskan lägger på magen)

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: cassandra

varför gjorde du ett till ultraljud?:)

2010-10-25 @ 18:24:26
Postat av: Jennifer Bruks

oj nu är det bara 41 dagar kvar! :O Och jag har typ läst din blogg under hela din gravidetet :O Kommer du skriva efter du har fått barn också :)

2010-10-25 @ 18:51:38
URL: http://jempisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrt bor du vilken tidning läser du tänkte tipsa tidningen om hur stark du är !

2010-10-25 @ 19:09:40
Postat av: Sandra

Ojj så söt du är som gravid,du ser jätte gullig ut. Väntar så på att lilla Kelly skall titta ut så man får se bilder av lilla underverket. Lycka till när det blir så dags,det är inte många dagar kvar nu!

Postat av: Therese mamma till Alicia 14 månader

Vad fin du är :)

Jätte fint hår också. Avundsjuk! Jag vill också ha så där fint och långt hår.

Visst är det kul med föräldrakurs?

Man får lära sig så mycket och höra sånt man kanske inte visste om. Det är lärorikt med såna kurser!



Hoppas du mår bra idag!

Kram

2010-10-25 @ 21:47:04
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå spricker din mage om du lägger dig på mage? asså jag har alltid undrat det. Haha. btw. lycka till med bebisen. :)

2010-10-25 @ 22:29:43
Postat av: Anonym

åhhh såå sööt bild<3

2010-10-26 @ 15:05:34
Postat av: Anonym

jätte fin bild :)

och fin blogg ((:



titta gärna in min blogg :)

2010-10-26 @ 16:30:48
URL: http://mupparnaskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0