Fattar varför man inte kan vara lite öppen..

Fattar inte varför alla tycker det är så fel att vara öppen om sitt liv? Jag tycker det är bättre att berätta till världen vad man tycker och tänker och vill! Man ska väl inte gömma sig så ingen ser en...
Och det är ju inte konstigt precis att någon har haft sex! det har ju nästan alla haft.. ni fattar ju att jag har haft sex om jag är gravid. Varför kan jag inte skriva det då?
JAG HAR HAFT SEX, JAG BLEV GRAVID, OCH DET ÄR INGET F*CKING FEL PÅ DET!

Har inga bilder...

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet att det är svårt, men fokusera på de positiva kommentarerna istället. Välj att inte acceptera de negativa, och posta endast de positiva, ge de positiva en stund i "spotlight" istället, och var glad för dem.



Folk kommer döma dig hela ditt liv eftersom du blev gravid ung, det är något man måste lära sig leva med. Få lite hårdare hud. Tyvärr så är folk så här (och det har ingenting med avundsjuka att göra, de är bara ->idioter<- som dömer folk så där, inte avundsjuka).

2010-10-26 @ 19:28:23
URL: http://subsisting.blog.com
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Det var mig en oblodig version :D

2010-10-26 @ 20:14:35
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Anonym

men haha vad töntig vissa är, är det farligt att hon skrivit i sin dagbok om när hon hade sex eller? x)

2010-10-26 @ 20:52:19
Postat av: Linea

Men då måste du ju också kunna ta att folk är öppna mot dig och skriver vad de tycker och tänker, även om vissa idioter skriver sjukt elaka grejjer.



Jag låter nog rätt negativ jämt när jag kommenterar, men jag säger väl helt enkelt vad jag tycker.

Men jag är egentligen inte alls så negativ som jag kan låta. Jag tror du kommer bli en jättebra mamma, så länge du är förberedd på vad mycket jobb en liten tjej innebär =)

2010-10-26 @ 20:59:20
URL: http://lineaessberg.blogg.se/
Postat av: Andrea

tycker bara det är kul att vara öppen själv är jag en väldigt öppen person fortsätt skriv du bara det är många som uppskattar det :) <3

2010-10-26 @ 21:22:17
Postat av: Jennu

Det är ju intressant att veta hur det är, men dom som stör sig på det borde ju inte läsa bloggen.

Älskar din blogg!

2010-10-26 @ 22:07:06
Postat av: Ella

Tyvärr har du en blogg och öppnar upp ditt liv måste man vara beredd att folk har åsikter, både positiva som negativa. Klara du inte det så har du ett val, det är att lägga ner bloggandet.



Du måste inse att det finns många av oss som inte tycker det är ok att ett barn skaffar barn. Och med tanke på alla dessa inlägg du gör att du får kritik inte är mogen. En som har livserfarenhet och kunskap om livet lär sig att förbi se sådant. Ditt val att hänga ut dit liv till allmän beskådning. Hoppas verkligen inte att du kommer göra din dotter den otjänsten. Att lägga ut bilder om henne eller att skriva allt för mycket om henne.



Du har ansvar för en liv, häng inte ut henne här.

2010-10-27 @ 16:08:50
Postat av: Anonym

det är något fel om man öppnar sej om sånna skabb grejjer som du gör

2010-10-27 @ 16:31:08
Postat av: Jenni

Till "Ella"

Visst måste man kunna ta kritik när man har en blogg, men det mesta elaka som skrivs här är inte kritik, det är näst intill mobbning och nedtryckande att skriva. Har folk något possitivt att säga: Skriv! Har man något negativt som e rent av taskigt kan man hålla käften. Fattar inte att vissa kan må bra av att trycka ner andra. Då e man sjuk i huvudet.

2010-10-27 @ 23:22:55
Postat av: jag

Fan, du är en riktigt jävla stark tjej.

ser upp till dig något otroligt!

Du skriver vad fan du vill, och folk ska inte komentera en massa skit. Ganska sjukt att folk kan tycka om att vara elaka. Själv är jag en tjej som otroligt lätt får dåligt samvete...

Men va fan, you go girl!

stå på dig !



Kramar från mig :)

2010-10-28 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0