Ang. Gårdagens inlägg

Som ni kanske såg var jag ganska upprörd igår.. Över att jag kände mig lämnad, övergiven, GÅRDAGENS SOPOR! Åh...!
Blir så jävla arg och ledsen när jag tänker på det bara. Jag känner hur tårarna kommer.
Behöver inte säga vem eller vad.
Bara att det är en JÄVLA SKITSTÖVEL, IDIOOOOT!
Hur kan du göra så här mot mig? och nu också?!
HUR KAN DU ENS TÄNKA TANKEN!!! ELLER JUSTE , DU TÄNKER JU ALDRIG!!!
Ändrar dig hela tiden, ångrar dig hela tiden , tänker inte på någon annan.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Josefine

Har läst din blogg, ett bra tag! Jag beundrar dig! Du verkar så stark! Och du är mycket mognare än mig, när jag var i din ålder!



Kram på dig!

2010-10-14 @ 12:43:49
URL: http://joosefiineee.blogg.se/
Postat av: AnnaaNordin

Ta det lugnt och försök att inte bry dig så mycket om alla idioter som finns, de blir man aldrig av med! Det är viktigt för dig att inte bli upprörd och att inte vara ledsen eller stressad för dina känslor går över till barnet och det är inte bra med såna negativa känslor!

2010-10-14 @ 13:17:57
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: ninni

Kan du inte ta ett kort från sidan som du kan ladda upp? Du man får ser hur stor magen är. Skulle vara jätte roligt :)

Kram, din blogg är jätte bra! (Y)

2010-10-14 @ 13:31:23
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Hittade din blogg på mamma bloggare. Tycker det är starkt av dig att behålla barnet :) Kul att hitta en ny intressant blogg :) Lycka till



Kram Petra

2010-10-14 @ 13:55:51
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Anonym

du borde ha frågestund :D:D

2010-10-14 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0