Så det så!

Jag vet vad jag offrar när jag valde att inte göra abort. Ingen kille kommer vilja ha mig, hur attraktivt är det att gå med en jättebaby mage? Eller vilken kille vill ha mig när jag redan fått barn? När alla andra är ute och festar så sitter jag hemma och passar bebisen, men medans andra går och dricker så kan jag stolt säga att jag aldrig blivit full.
Dom frågade mig, skulle du ge bort din ungdom,nästan aldrig få uppleva saker,åka på resor,festa med dina kompisar eller skulle du välja att behålla din bebis du har i magen? Vad tror ni jag väljer? Det skulle kunna vara min ända chans att få barn, jag kanske inte skulle få mer chanser.Vad är en resa jämfört med att få en bebis? Det finns nog en mening varför jag blev gravid, jag tror inte det var en slump. Jag känner mig redo och jag ångrar ingenting!

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Gullan86 gravid med första barnet

Du har bestämt dig och det är en då för sent att göra abort så tänk inte mer på det och skit i vad folk tycker du kan alltid vara ute och festa osv när du är äldre och ditt barn flyttat hemmifrån och alla andra sitter där dödströtta med småbarn när de e för gamla för det.



grattis o lycka till

kram

2010-08-04 @ 20:15:04
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: Ewa

Lyssna inte på folk som säger så. Du missar inget som du inte kan ta igen senare i livet.

2010-08-04 @ 20:31:52
URL: http://www.ewakarlsson.net
Postat av: Marih

Fin blogg! Följa varandra via BlogLovin?



Lycka till med graviditeten!!



Ha en fin dag!!

♥Mamma Marih♥

2010-08-05 @ 13:42:56
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid

ALLA vill INTE festa, resa o.s.v. Och om man vill det, res! Ta barnet med dig! Festa? Du är knappt 30 år fyllda när barnet är gammalt nog att ta hand om sig själv en kväll! Festa då istället! Det finns alltid killar som gillar singelmammor, kanske inte i din ålder, men dom finns!



Människor verkar tro att ALLA tonåringar vill göra samma saker. Men det vill dom inte. Du missar ingenting! Du påbörjar någonting underbart!

2010-08-05 @ 19:12:46
URL: http://ungmammamaria.blogg.se/
Postat av: Linn

du är stark som gör detta!

2010-08-05 @ 20:42:46
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

fick min son när ja var 15 år har varit utomlands flera gånger, har haft barnvakt till min son 2 gånger och de var endast för att mina föräldrar ville. jag har aldrig bett om barnvakt för att ja ska göra något. gör ja något så gör ja de med min son.



man missar inget, skulle man vilja göra något så finns de alltid någon som vill passa lillen de är ja säker på, att få barn är inget hinder snarare möjligheter. man kan uppleva att vänner försvinner men vad är dom då för vänner!



lycka till med graviditeten och bäbisen när den kommer. du har gjort ett bra val skit i alla människor dom är bara avundsjuka.

2010-08-08 @ 13:50:19
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Anonym

när folk tjatar om att man inte kan resa så undrar jag hur de tänker. jag och mina fem syskon har varit med på hur många resor som helst även när vi var mindre och det har gått hur bra som helst. våra föräldrar har aldrig sett oss som något "hinder" för att kunna resa eller göra andra saker :)

2010-08-09 @ 02:02:55
URL: http://chanelmercedes.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vad gulligt hoppas att det går bra för dig eller ja er:)jag tror att du gör rätt tänk allt det dära kan man ju göra nästan när man vill och nu när du har chansen så ja jag skull nog oxå gjort samma sak:9 ha det bra kram.

2010-08-10 @ 00:58:32
Postat av: NATHY DEMECHO

Livet stannar ju inte upp för att du får barn! Folk är lite tröga. Du kommer kunna resa, du kommer kunna festa & träffa folk. Och en dag kommer du troligen även att träffa en kille. Saken är bara den att nu måste du planera vad du ska göra, man kan inte bara dra iväg på något spontant.. men så är det ju för alla mammor/pappor. :)

2010-08-10 @ 23:31:17
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: amanda

Man kan resa och hitta på massor även om man har barn! :) barnet kan hänga med på det mesta, när jag va lite så hade mamma med sig mitt täcke o min kudde och så bädde de ner mig någonstans, har sovit på golvet under ett barbord på en fest.. där låg jag ostört och ingen kunde snubbla över mig :P det mesta går även om man har barn, kanske inte ut på krogen osv men mycket annat :)

2010-08-16 @ 09:57:48
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan!

Jag tror inte att du blir ratad av killar resten av livet p.g.a. att du har barn! Kanske är det lite skrämmande och nytt för en ung kille, men du blir ju äldre också! Och det finns jättemånga singelmammor, och de är inte mindre populära bara p.g.a. barnen! Så jag tror inte du behöver oroa dig! Har sett bilder på dig i bloggen och du är ju jättesöt! :)

Kram //Sandra.

2010-08-17 @ 03:08:44
URL: http://kyami.blogg.se/
Postat av: Hysteria

Ingen kille kommer att vilja ha dig? varför då? Inte NU kanske, men de flesta som gifter sig mm är ju dubbelt så gamla som du och då är ju ditt barn lika gammal som du redan och många har ju styvföräldrar. Är själv en styvförälder och tycker om min sambos barn jättemycket. Hans ex har förresten också en ny man sedan flera år. Man kan få en bra partner i framtiden men det är ju viktigt att de är snälla mot ens barn!



Ut och festa och sådant? Du skulle ju inte kunna göra det nu ändå direkt. När du är 22 är ditt barn ju 7 år och vill du ut och dansa då och då så kan man ju ha barnvakt emellanåt. Inte supa ihjäl sig och knarka, men det är ju inte så bra oavsett:)



Lyssna inte på alla elaka! Kram

2010-08-17 @ 03:45:20
URL: http://hemmafruhysteria.blogspot.com
Postat av: linda

du kommer såklart träffa en kille såsmåningom i framtiden , det finns ju singelpappor också som vet vare handlar om haha ;)

2010-08-29 @ 19:52:08
URL: http://lindamagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0