Hämtade ut min babybox idag!

Hämtade ut min Babybox idag - helt gratis! Helt sjukt! Jag fick allt det här:

  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Sensitive tvättservetter(istället för tvättservetter fick jag intimtvål), Pampers Magasin
  • Blöjhink från Angelcare
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Fläckborttagningsmedel från Vanish
  • Beställ du också, så är det bara hämta ut nästa dag! Sök på babybox på google så kommer det upp :)

    BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
    Kommentarer
    Postat av: Marlie - 93a mamman

    den där blöjhinken är skitbra, använder den än idag! Men insåg med tiden att påfyllningspåsarna blev ganska dyra i längden men kom på den smarta lösningen att använda vanliga soppåsar istället som man bara sätter i mitten innan man fäller ner "locket". :)

    2010-09-13 @ 20:35:01
    URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
    Postat av: moa johansson

    det ska bli kul du ska kicka bilder på din nya finnaste bebi<3 lycka till med din bebi och jag önskar den ett pra liv<3

    2010-09-28 @ 19:33:29

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0