Haha skolsyrran!

Imorgon börjar skolan! Undra vad folk kommer säga?
Undra vad lärarna kommer säga?
Jag har varit den blyga violen och sen kommer jag här och är gravid!
Jag tror dom flesta vet om det, men visa har ju varit bortresta och missat lite x)

Haha och det roligaste är ...
I augusti*(rättstavning:April) gick jag till skolsystern för jag inte hade fått mens på flera månader och för jag hade så jävla svårt att gå ner och jag gick bara upp fast jag åt som vanligt och jag mådde illa hela tiden!
och vet ni vad skolsystern säger?
JAG SKA GE DIG EN DIETIST, DU KAN HA SVÅRT ATT BLI GRAVID SEN OM DU INTE FÅR DIN MENS SNART OCH DU ÄTER FÖR LITE VITAMINER OCH GREJS!
VAFAAAAAAN!
Jag levde på salladsblad och bönor och 2 timmars tränning varje dag för att gå ner i vikt!
Och jag var gravid!!!!
Så jävla komiskt!

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Anonym

augusti? gick du dit under sommarlovet eller?

2010-08-23 @ 17:54:59
Postat av: Lisa

Brukar man inte i det läget ställa frågan om man haft sex relativt nyligen? :p

2010-08-26 @ 16:45:59
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0