Dagens fråga 27/8

 

Anonym om Jag gillar snälla kommentarer ! :):

Vart bor du och hur kommer du få det att gå ihop med skolan och pengar och sånt? Kommer du ta uppehåll från skolan? Vad säger dina lärare och klasskompisar?
Jag frågar absolut inte för att jag tror att du kommer att skita i skolan, förstöra din framtid eller inte ha råd osv. Utan jag är bara nyfiken :) Jag tvivlar inte på att du kommer bli en kanonbra mamma! Ta inte åt dig av alla skitkommentarer folk lämnar, det är snarare de som förstör sina liv, genom att bara sitta och vara bittra och klanka ner på andra. De har ingenting att vinna på att vara sånna och i slutändan kommer de sitta där utan vänner, framtid och jobb.

Kram och lycka till!

Svar: Jag bor i Sollentuna i ett radhus med min mamma och min katt :)
Vi ska ha möte med först socialen typ och sen skolan hur vi ska göra under våren och lite senare under graviditeten hur vi ska göra med skolan. Berättar för er vad som kommer hända när jag får reda på det! Men just nu kan jag gå :)
Pengar tycker jag inte kommer bli något problem, allt går att köpa mycket billigare begagnat, tex, har jag köpt spjällsängen för bara 400 och lakanen till den är från ikea! Kommer ju få barnbidrag och moderskapspengar så det kommer nog gå bra :)
Lärarna och mina klasskompisar frågar inte så mycket om att jag är gravid, jag tror inte dom vågar riktigt, det är ju nytt och så och dom tycker väl det är lite konstigt.
Tack så mycket! :D<3

Aw kolla här är en bild från mitt dop! (På tal om ingenting)

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah okej då förstår jag ^^, blev lite förvirrad :P haha..

2010-08-27 @ 17:16:09
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Elin

Jag har en liten fråga: Du kommer väl inte lägga ner den här bloggen efter att du har fött barnet? <3

2010-08-27 @ 23:01:56
URL: http://danceelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Vad bra! =) Då kan jag fortsätta följa din blogg!

2010-08-28 @ 12:02:48
URL: http://danceelin.blogg.se/
Postat av: Emilia

Bara så du vet så kommer din mammapeng och de försvinna när barnet börjar på dagis.. hur ska du ha råd då? jobba?

2010-08-29 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0