babytv ska man kolla på!


Go-go ga-ga!

Det är så bra att jag har kvar alla mina leksaker och alla mina barnfilmer för nu kan dom ju återanvändas! Det är tur att det blev en tjej också för jag har massa fina Barbie-dockor som jag hade när jag var liten!:D
Och sen har vi ju abbonemang på Playhouse disney, och disney channel som bebe kan sitta och kolla på ! :D (och jag kan tjuvkolla lite haha)

När jag var på sjukhuset i malta låg den en tjej brevid mig och kollade på babytv hela tiden! Hon längtade jätte mycket efter hennes barn och hon längtade att sitta framför tvn med hennes bebis. Hon var jätte snäll, vi snackade ibland och så medans jag var där.
Haha vi satt i köket en gång och sjukpersonalen gav oss smörgåsar och "Chocklad milkshake" (som egentligen var helt vanlig oboy) och sen sa vi samtidigt typ "the food here is terrable". Och så skrattade vi.
Synd att jag aldrig hann säga hejdå till henne. Jag åkte på kvällen.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Ella

Det är väl skillnad på att ha barnasinnet kvar som VUXEN och än att ha sängkläder som 10 åringar har?



- Förlora oskulden som 12 åring, ville redan då ha barn.

- Bli gravid som 14 år med en kille som inte vill ha barn med dig eller inte kommer ta sitt fulla ansvar.

- Försökte begå självmord.

- Vet inte ens hur sina egna föräldrars relation ser ut.

- Inte gått ut skolan.

- Inte är mogen.

- Snälla Hannah Montana sängkläder...

- WT



2010-10-02 @ 23:04:12
Postat av: Anonym

en bebis ska man inte sätta framför tvn, det är inte bra när dom är så små, det vet du va?

2010-10-02 @ 23:22:43
Postat av: Emily - Ännu en mammablogg.

jag förstår inte varför du va på sjukhus? Vad fick du i dig för gifter? Var de när du hade semester? berätta! Kram

2010-10-02 @ 23:36:48
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Till dig utan namn, jag sätter min 2-månaders vid tv:n. Hon tycker det är kul.



Mikaela, jag är tydligen lika dålig som dig, skillnaden är att du är 14 och jag är 21. ;-)

2010-10-03 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0