Familjecentralen idag!

Hej!
Idag var jag på familjecentralen och träffade en teraput för att prata om hur vi ska göra med skolan m.m.
Det verkar som om vi får göra så här: Att jag går på distans på några ämnen, och jag börjar skolan i ungefär febuari och går ibland på eftermiddagar eller förmiddagar och sen går jag hem, så att jag är i skolan bara några timmar , medans jag är i skolan kommer min mamma passa bebe :)
Ungefär så, men vi får se längre fram hur det blir!

Svaren från frågestunden kommer ungefär klockan 19.00! Så passa på att ställa era sista frågor.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej!

Tycker att det e jätte bra att du ska ta hand om ditt barn även om du är ung jag tror nog att du kommer göra så bra som du kan...

Vad har du för planer i framtiden för dig o ditt barn? ska du bo kvar hemma hos din mamma eller vill du flytta när du blir lite äldre..



MVH Veronika

2010-09-02 @ 18:13:43
Postat av: Sessan

Jobbar din mamma eller är hon arbetslös eftersom hon ska passa bebisen?

Hoppas det löser sig :)

2010-09-02 @ 18:14:53
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella

Mys med bebis :) Grattis!

2010-09-02 @ 19:21:29
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Gymnasten

Hejsan!

Hoppas det går bra på sjukhuset och hoppas det löser sig med skolan och allt :D

2010-09-02 @ 19:27:02
Postat av: Mimmie

åh vad roligt för dig att du ska ha barn :)

men som sagt du är väldigt ung, men det är endock mognaden och så, själv ska jag med ha barn i feb, jag är dock 17 men det är ungt det med :)

men lycka till iaf :)

2010-09-02 @ 19:28:39
URL: http://hjelmmimmiie.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ingen dum idé, men går försäkringskassan med på det, isf är det ju bra :D

2010-09-02 @ 19:38:33
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Mikaela



Du är en stark 14 åring som tar konsekvensen av ditt handlande och det tyder på mognad. Rosa är en underbar färg och hello kitty är ursöt. Stå på dig!Skolan kan du ta igen sen, men vänta inte för länge. Jag hoppas att du har mycket stöd runt omkring dig

både nu och sen. Grattis och hoppas att allt går bra i framtiden.



Kram kram

2010-09-02 @ 19:56:07
Postat av: Emma

Jag måste bara säga att jag beundrar dig för att du behöll barnet. Så många tar inte ansvar för sitt handlande och tar abort trots att de haft oskyddat sex eller haft skyddat sex men ändå vetat om konsekvenserna, att det KAN hända ändå. Strongt tjejen, verkligen!!



Massa kramar till dig! :)

2010-09-03 @ 12:06:31
URL: http://emyx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan! Har nyss precis hittat hit via bloglovin. Älskar att läsa gravid-bloggar. Jag blev lite chockad först när jag såg att du bara var 14 år gammal, men det är helt ok för mig. Känner man på sig att man kan ta hand om en unge i den åldern så gör man det. Hatar valet, abort!.. Usch, hemsk tanke. Finns här vid sidan om om det är nånting. Har bara en fråga, hur har du råd med allt egentligen? Hjälper bebisens pappa dig med betalningar eller är det bara din mor? :)

2010-09-03 @ 12:14:43
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0