Veckans Frågor V.40

kan inte ditt barn typ...vara missbildat? Jag menar, efter överdosen
Det har inte jag någon anning om. Alla barn kan bli missbildade. På ultraljudet hade den iallafall
armar och ben! Hoppas på det bästa.


jag förstår inte varför du va på sjukhus? Vad fick du i dig för gifter? Var de när du hade semester? berätta! Kram
Överdos. Japp på min språkresa. Har skrivit det lite längre bak i arkivet.Kram

 
Hej! jag har en fråga som jag hoppas du vill svara på. Är det någon som ska vara med dig på förlossningen? Barnets pappa, mamma kanske?
lycka till med allt! :)
Jo mamma ska vara med! Och kanske mina syskon om dom kan :) Och självklart får pappan till
barnet också vara med. Men det är helt upp till dom. Helt säker på att mamma kommer vara med
iallafall!


vart köpte du hår borsten?
Ja du... I kista galleria på en affär som heter Kims parfym, fast nu har dom bytt namn till para...
någonting.


Jag har en fråga, går/gick du till någon kurator eller psykolog när du fick reda på att du var gravid? Jag antar att det är en stor omställning att som fjortonåring, eller överhuvudtaget, få reda på att man är gravid, kanske är det skönt att få hjälp med omställningen :)
Nix, inga kuratorer eller psykologer! Bara mina närmsta. Har träffat alldeles för många psykologer
i mitt liv, orkar inte mer med så många nya personer hela tiden som jag ska berätta allt för!


jag har en fråga, kommer du fortsätta blogga när Kelly har fötts? :D Kram! ♥
Självklart :D


 Hur gick de till närdu fick reda på att du var gravid? Fördu var väl rätt långt gången? Misstänkte du ingetnär du intefick din mens... Trodde du att du var sjukeller känndedu ingenting alls under domförsta veckorna? Berätta frånbörjan!Är jätte nyfiken.
Asså det är helt sjukt att jag inte har märkt. När dom sa det till mig på sjukhuset, det var då jag tyckte att det var självklart att jag var gravid. Förstår ni? Att som att det syntes och kändes att jag var gravid bara för dom sa det! Först var det ju det där att skolsköterskan sa att jag bara "åt fel"
och sen så märktes det ju typ ingenting, jag trodde man spydde och mådde illa när man var gravid, men jag mådde toppen! Typ..


Asså jag har en fråga har du färgat håret? men vilket är din riktiga hårfärg brun eller blond? tror du att Kelly kommer att bli brun i håret?
Färgar varje halvår! Till blont :) När jag var liten hade jag blont på sommaren och brunt på vintern. men sen blev det bara brunt.
Och då började jag färga! Dock kan jag ju inte färga nu på ett tag... Jag tror Kelly får samma hårfärg som jag! Alltså blont på sommaren
och brunt på vintern :)


vad säger dina föräldrar och dina vänner om när du är gravid?
och du går säkert iskolan? om ni har idrott hur gör du då?
Dom är glada som sagt! Nu var det ju länge sen dom fick reda på det så det är inte en "problem"
längre.  Jag går inte på idrotten! Det är jobbigt som det är att bara gå dit! xD


kan man köpa de? hur har du gjort bokomslagen? vad har du för betyg i svenska? vad handlar böckerna om? snälla, svara på dessa simpla frågor!
Nej man kan inte köpa dom, har gjort dom på www.Solentro.se , man gör egna böcker!
Jag har VG men försöker höja det :)
Böckerna handlar om mitt liv, vad jag gått igenom och så. Kärlek, vänskap , sorg och glädje.
Ni vet! Ska skriva en till bok som ni kanske får läsa sen! :) Vi får se hur det går!

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Martina- Blivande 3 barnsmamma

Du har jätte söt mage, Jag var inte så stor med min dotter (första barnet) men man brukar bli större när man varit gravid innan så det här är min tredje graviditet och jag är större än dom andra två.

Var och mätte magen igår och den låg på 26 och då e jag i 24 fulla veckor. Såg att ni ska få en flicka vi ska troligen få det också men det är inte 100 men ska på 3d/4d ultraljud den 8nov så då får vi reda på kön och se hur bebisen ser ut. Lycka till med bebisen

2010-10-08 @ 23:43:11
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Brydd person

Är du fjorton eller har du fyllt femton? Vilket år är du född?

2010-10-10 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0