Pappan till Kelly

Kommentar:
hej, kan du svara i ett inlägg vem pappan är, hur gamal han är, hade ni sex första gången ni täffades ? träffades ni nån gång efter det ? är ni tsm nu ? när fyller du 15 ?
jag är ny på din blogg och är tacksam för svar :D

Svar:
Han är 18 år :) Och nej vi hade INTE sex första gången vi träffades. Vi träffades för cirka 2 år sedan så vi känner varann ganska bra! Vi har träffat varann ganska ofta och det gör vi fortfarande :) När han fick reda på att jag var gravid backade han inte undan och försökte knuffa undan det, utan han blev glad! :)
Vi var tillsammans förrut,men vi är inte tillsammans nu, han vill inte vara tillsammans ;)
Jag fyller 15 den 19 november, bara några dagar innan Kelly födds! :D

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: bella

Häftigt om hon skulle födas på din födelsedag :) hur kommer du lösa skolan och gymnasiet när hon har fötts?

2010-10-05 @ 18:49:42
Postat av: Anonym

hur kan du säga att han blev glad, du har ju sagt att han inte ens ville finnas där för barnet?:o

2010-10-05 @ 19:07:19
Postat av: Amanda 16 år

Hej!

Kommer inte han att bli polisanmäld?? Det är ju OLAGLIGT att ha sex med en person som är under 15 år, även om du va med på det...



Tacksam för svar!

2010-10-05 @ 19:11:31
Postat av: vickan

Förlåt över att jag inte har svarat på länge, men jag har varit sjuk nästan en å halv vecka. Kram :)

2010-10-05 @ 19:14:26
URL: http://viktoriiaandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag hoppas att han ändrar sig när Kelly kommer, och väljer att vara där, för Kellys skull. Han är ju trots allt den vuxna i ert förhållande (men nu verkar det ju som om du är den vuxna...).



Tycker det är fel av honom att ha sex med någon som är under 15, men om du och dina föräldrar inte anser att det var våldtäkt ja... då får han väl gå fri (men enligt lagen så ÄR det våldtäkt, det kan man inte komma undan).

2010-10-05 @ 20:30:01
URL: http://subsisting.blog.com
Postat av: Hihijagvillvaraprivatflåt

Hej!

Din blogg är superbra!

Men en fråga: på bilden, är det du & kevin då? :D

2010-10-05 @ 20:35:57
Postat av: kajsa

Asså jag har en fråga har du färgat håret? men vilket är din riktiga hårfärg brun eller blond? tror du att Kelly kommer att bli brun i håret?



kraaam..

2010-10-05 @ 21:17:14
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Amanda, vart är det ditt problem? Egentligen? Visst för att det är en blogg och hon skriver ut sitt privatliv, men det där rör väl ändå inte dig i räva elle? :-S

2010-10-05 @ 22:02:04
Postat av: Anonym

Få betalt för att ta emot epost, klicka på länken =)

Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

Du har skrivit innan att han var 17 :P

2010-10-05 @ 23:29:24
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver typ olika hela tiden.. först ville han inte ens att du skulle behålla barnet och nu är han jätte glad? jag blir förvirrad! :)

2010-10-06 @ 14:06:49
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

Vad roligt att du fyller år samma datum som jag är beräknad till:)



kram

2010-10-06 @ 14:29:22
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: Svar till Erika

Hahahaha, tillåt mig skratta.

Kan du räkna? Han kanske var 17, och strax efter fyllde 18 år? Man brukar vara 17 år innan 18?

Hahaha. Du får det att låta som om hon ljuger (givetvis kan hon ha skrivit fel också), som om hon skrev 17 och nu typ 19 eller 20. Då skulle jag undra.



(Tänkte att du var en liten dum fjortisunge, var tvungen att kolla din blogg. En MAMMA? Hahahah det här är humor.)

2010-10-06 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0