Mail 1/10



Ja jag kan verka omogen och inte redo för ett barn på bloggen. Det tycker tillochmed jag.
Men här på bloggen är det stället jag kan utrycka mig och säga mina känslor. Jag tycker inte om att prata ut, jag tycker om att skriva ut. Det ni läser kommer direkt från mina tankar, ingen redigering. Bara rakt ut mina tankar!
Jag bryr mig inte om jag "avslöjar" saker som ni egentligen inte borde få reda på, jag skriver för min egen skull.
och jag tycker som tjejen här, som skickade mailet att ni inte kan döma mig efter vad jag skriver.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: bella

Jag har inget emot unga mammor, tvärtom, men jag förstår att många dömer för att det tycker det är barnsligt med "rosa, hello kitty, hannah montana"-köret. Men det är inte ens intressen eller favoritfärg som styr hur mogen man är eller kapabel ta hand om ett barn. Jag tror att en som blir gravid och som vill ha barnet växer in i mammarollen under själva graviditeten, så man kan vara väldigt omogen innan, men när barnet är fött har man plötsligt mognat några år. För att det behövs. Kanske för att det är naturligt.

Många många tjejer blir gravida i din ålder och kanske till och med yngre, och klarar av det bra. Deras barn och de själva blir lyckliga, och det är väl ändå det viktigaste?

2010-10-01 @ 17:54:59
Postat av: Anonym

Skit i vad folk skriver om och till dig. Jag tycker du en stark tjej som står för vad du tycker. Folk blir upprörda över att du är ung och gravid, vad spelar det för roll om man är 14 år egentligen? Så länge man är redo och KAN ta hand om ett barn. Sen är det ju extra bra om man gått klart skolan vilket jag läste att du kommer göra. Vad fan klagar folk på då? Att du har Hanna montana lakan? Shit, folk letar VERKLIGEN efter små små knappar att trycka på i hopp om att bryta ner dig bara för du är annorlunda. Stå på dig gumman och ALL lycka till dig! Kram.

2010-10-12 @ 21:00:07
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka jävla cpn som inte har mer liv än att kommentera massa skit på din blogg & debattera om dina val i livet. Typiskt såna som inte själva har något liv värt att leva. Jag tror du kommer bli en awesome mamma, och alla mognar/växer upp när dom väntar barn, oavsett hur gammal man är.. det är vetenskapligt bevisat. Och att bete sig barnsligt på nätet betyder ingenting om hur man beter sig i verkliga livet. Stå på dig! :)

2010-10-13 @ 14:22:00
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0