Konstiga personer finns det ju..


Fick den här kommentaren för några dagar sen från en person som kommenterat från ett hotel i helsingborg! Och jag vet också vem denna person är.

Den här personen behöver själv söka till en psykolog verkar det som, det är inte normalt att säga så här till folk.
Måste bara fråga denna person, har du helt ärligt inte läst ordentligt?
Vart står det att jag tagit droger? Vart står det att jag druckit? Vart står det att jag blivit våldtagen? Och för det sista , vart står det i lagboken att det är JAG som är olaglig om jag hade sex när jag var 12 år?

Och jag kan säga dig, OM jag var sinnesjuk, skulle jag inte vara ensam om det i hela världen. Alla skulle vara det då! EXAKT ALLA!

behöver ni verkligen kommentera sånt här, för att sen jag ska få reda på vem ni är? är det så ni vill?

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Matilda

Himmel... Jag kan inte förstå hur någon läsare kan tillåta sig själv att bli så upprörd som denna verkade vara. Om man blir så arg och upprörd av att läsa en blogg kanske man ska sluta, eller i alla fall fundera över vad det finns för bakomliggande orsaker till att man blir så arg, det är inte heller normalt.



Det är ditt liv och det är du som fattar beslut kring det. Jag tror att du kommer att mogna mer och mer för varje dag under graviditeten och även under barnets första levnadsår. Var inte rädd för att be om hjälp från dina nära och kära bara, det kan nog behövas för att du inte ska glömma bort dig själv på vägen.



Och vad gäller ditt val av affischer, man mäter inte mognad i vad man pryder sina väggar med... Det är väl bara bra att du vet vad du gillar.



Nu blev det en väldigt lång kommentar, men kommentarer som den ovanstående engagerar mig. Ha det bra!

2010-10-19 @ 20:58:31
Postat av: josefine

Men gud, den där personen kan inte va gammal.

Stå på dig, jag stöttar dig! :)

2010-10-19 @ 21:01:42
URL: http://www.automatic.devote.se
Postat av: bella

Skickar dig massa styrkekramar så du orkar ta emot alla dessa kommentarer!

Som du själv skriver är det h*n som har psykiska problem (eller var full/påtänd när h*n skrev det där), inte du. Du kommer vara en fantastisk mamma, det är jag övertygad om. Att vara mamma är inte en ålder, och du är tillräckligt mogen och stark för att klara mammarollen. Stå på dig!!

2010-10-19 @ 21:08:08
Postat av: -Elin-

Fan vilken sjuk kommentar tycker helt klart du ska anmäla detta! Fortsätt med ditt bra jobb! Kram

2010-10-19 @ 21:15:07
URL: http://summermom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sånna som skriver sånt till andra har riktigt stora problem.. , borde åka in på psykhem. Har folk inget bättre för sig nu för tiden elr ? ;o

2010-10-19 @ 21:17:01
Postat av: Sandra

Jag har själv kommit med kritik många (många, många) gånger tidigare men det här är ren mobbning. Bry dig inte, personen har uppenbarligen problem.

2010-10-19 @ 21:21:25
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Men herregud, vilken människa! :O Okej att man kanske inte håller med i allas val alla gånger, men den här personen behöver ju lägga ner mer tid på sitt eget liv istället för andras. Läskigt!

2010-10-19 @ 21:23:51
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Frida

bry dig inte. Det H*n skrev är sjukt.. inte en normal människa skriver så. alltså så det är inget du ska bry dig om. Du får säkert många fula kommentarer för det du är med om är ovanligt i din ålder.. Men du har inte gjort nåt fel. Så bara skit i alla dumma kommentarer.. ingen har rätt till att vara dum mot dig. Personen försökte va dum, men du är stark nog så jag tror inte du tar åt dig? kram

2010-10-19 @ 21:27:55
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Så jävla omogen.... -.- Den personen är så jävla omogen o behöver växa upp :S

2010-10-19 @ 21:31:56
Postat av: Johanna Skåne

Man blir ju sriöst sårad när man läser det!

Även om det itne är till mig!

Och till den personen som skrev det, det är inte våldtäckt att hon har sex med en som är 18 när hon inte är byxmyndig så länge hon själv är med på det.



stöttar dig ! Du är duktigt för att vara 14 år !

2010-10-19 @ 21:32:43
Postat av: Mathilda

Sådana som skriver sånt här är ju uppenbart väldigt olyckliga och avundsjuka.. Förmodligen har dessa personer inget eget liv för det är oftast dom som måste uttrycka sig så här. Man kan ju bara hoppas att du oxå växer upp till vuxna människor en vacker dag.



Vill oxå säga att visst tycker jag att 14 är lite väll tidigt att få barn, men sen är det ju skillnad på om man tar till sig ansvaret eller skiter i det. Det verkar vara en sån tjej som verkligen inser vad det är du har get dig in på och du verkar ha mycket stöd från din familj och även kelly´s pappa med familj. Är väldigt nyfiken på hur dina gravid bilder blev..min nästa graviditet ska jag med göra det tänkte jag + avgjutning på magen..ångrar att jag inte gjorde det med mina andra två. Ha en fortsatt bra kväll. kram

2010-10-19 @ 21:36:55
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Allt man inte vet om sig själv vet alla andra, Men konstigt att denna människa gapar om att du är ett barn när hela texten är felstavad.Denna människa säger att du inte är mogen för att du har en massa posters på din vägg, Men OCH? Har de med mognad att göra eller? För då måste jag ta ner mina posters isåfall.

Och att du är 14 och snart mamma till underbara Kelly är ju bara underbart, Jag blev chockad när jag såg att du var 14 men kom på ett citat en kompis sa till mig för ett tag sen och du har säkert hört de förr " ATT VARA MAMMA ÄR INGEN ÅLDER"

Jag tycker bara de är härligt att läsa om hur bra din graviditet går och hur segt de är att vänta.

Kan du klämma ut henne nu så vi får se underverket eller ;)

Stor kram till dig och lycka till med allt!

Från en helsingborgare som inte sitter på ett hotell och kräker ur sig en massa goja <3

2010-10-19 @ 21:38:13
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du ska anmäla detta! Personen som skrev detta behöver hjälp, h*n är inte frisk, det är helt uppenbart. Du ska inte behöva utstå detta för att du har en blogg och står för dina beslut! Du ska inte ta åt dig av denna idioten men du bör verkligen kontakta polisen, man ska INTE bli behandlad såhär. Gör inte polisen något är det en skam för sverige!

2010-10-19 @ 21:39:22
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag hoppas verkligen för allt att du på något sätt kan sätta dit denna människa på något sätt.

Vet du vad, ren avundsjuka är vad det handlar om. Det är det alltid när folk skriver sådär.

Stå på dig!

2010-10-19 @ 21:39:51
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tycker de va lite omoget av denna personen att skriva sånt här om dig.. jag tycker synd om dig, för att du ska få sånna här kommentarer! Det är inte snällt att skriva sånt här. Jag tycker det inte är fel att du ska ha en fin dotter idag. Det är upp till var och en när de ska skaffa barn och om man vill ha stor familj ska man ju skaffa de innan man är 25 ju :) Och ja vill gärna ge dig den bästa LYCKA TILL!! från oss.. (min sambo tycker även det är sjukt att folk ska vara så elaka!)



Kramar om

2010-10-19 @ 21:42:47
URL: http://surpricebox.com/
Postat av: Johanna

Jag blev av med oskulden då jag var 12, jag ser inge fel med det. Det kanske inte är lagligt i sverige, men man ska tänka sig i dom länder då flickor blir bortgifta och gravida precis då dom fått sin första mens, det kan vi kalla sjukt.

2010-10-19 @ 21:53:56
Postat av: Eriicaaa.

lyssna inte på den idioten :)

Du kommer bli en bra mamma!

2010-10-19 @ 21:55:40
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är olagligt att ha sex när du är under 15 just för att skydda barn från att bli utnytjade eller nånting annat...Som att bli gravid som 14 åring?

Även om du är med på det eller ej så räknas det som våldtäckt om en som är över 15 har sex med en som är yngre än 15. Men gjort är gjort så orka tjaffsa om det nu ^^



Jag tycker inte heller att en person har rätt att skriva sådär till någon, men en såndär särskriven hatkomentar borde du bara garva åt för den var riktigt patetisk (:

2010-10-19 @ 22:33:52
Postat av: emily

Usch vilka idioter de finns som skriver så elakt. Kram på dig. Ps. SNÄLLA SVARA PÅ DETTA! Hur ser man vart kommentarerna kommer ifrån? alltså stad osv? För jag brukar få anonymt jag med! kram

2010-10-19 @ 22:35:53
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Heeelp!



Vad för jävla person som gör sånt herregud måste kunna förstå att du blivit ledsen ha inte dålig självförtroende mikaela vi andra finns vid dig och säger Du är underbar mamma till Kelly!

den personen kan va så jävla omogen och avundsjuk på dig för den själv inte haft ett bra liv som du..

och det stämmer inte du sa inte att du blev våldtagen eller drogat så DENNA JÄVLA IDIOT HADE FEL.



kraaaaaamar från Cajzy som älskar din blogg grymt<3

2010-10-19 @ 22:45:15
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: L

fyfan blev sjukt ledsen av att läsa kommentaren. Men anmäl det fort som fan och sen ta bort kommentaren. Lägg inte dina tankar i det. Du är klok och fin och med bra stöd klarar du det. även om det är tufft att ha barn tror jag på dig.

och so what att du var 12. Sålänge DU var redo och att DU ville är det ju verkligen inte våldtäkt.

2010-10-19 @ 22:45:39
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: Majja

Jag förlorade själv oskulden när jag var 12, om jag inte var 11? det är inga fel med det! och min pojkvän jag hade det med var äldre? det är ingen jävla våldtäkt om man är med på det!! Och jag blev gravid när jag var 16 och är nu 17år och har en 5månaders son med min nuvarande pojkvän! inga jävla fel med det!



den personen som skrev så där till dig förstår ingenting! :-O h*n ska nog vara gravid själv o känna sparkarna o ett barn av eget kött o blod! det är inget man bara ger upp så lätt! det är ens egna! jag tycker du är sjukt stark och jag älskar att läsa din blogg! Skit i vad dom skriver!

2010-10-19 @ 22:50:47
URL: http://http://ungmammamajja.blogg.se
Postat av: Anonym

hej, vet inte om du läser igenom alla dina kommentarer ordentligt.

men jag erkänner jag har tyckt hela det här har varit lite "konstigt" Att man som 14 åring blir gravid när man själv är så ung.

i början när jag läste din blogg, så förstod ja inte alls hur du tänkte...jag gapade inför varje inlägg du skrev... jag erkänner det. jag tyckte det var helt galet.

men nu när det gått så pass lång tid, börjar man se hur din moderinstinkt (som finns hos alla kvinnor) börjar komma fram. hur du älskar din dotter. hur jävla bra du kommer kunna ta hand om din dotter.

jag tycker åldern har en betydelse för när man blir mamma, inte att man som ung mamma blir sämre absolut inte så jag menar! jag tänker mer på erfarenheten om livet, det behöver dock inte vara något negativt.

men jag blev verkligen ledsen när jag såg den där kommentaren någon skrivit till dig. det berörde. hur kan man lägga ner så mkt tid o skriva så fula och elaka saker. jag hoppas du inte tar åt dit. för du är starkare o värd så mkt bättre!

kram o lycka till med allt!

2010-10-19 @ 22:56:16
Postat av: emmaaaa

Jag kan bara säga som sådär till den fucking idioten som skrev detta till dig!

Jag var också 12 när jag förlorade min oskuld, jag har också en Justin planch och en Miley. Och det är inget jäkla fel med de! För Miley är precis som vilken POP artist som helst, sak samma med Justin! Så fuck sådana personer! Om det är någon som ska läggas in, så är de dock han/hon/det.... Inte du!

2010-10-19 @ 23:07:44
Postat av: frida

Själv tycker jag att den här personen inte verkar vara normal.. Dels så är det riktigt omoget att skriva något sådant.. Och för det andra så tror jag inte den personen själv har alla höns hemma eller så är hon/han riktigt jävla avundsjuk på dig o ditt liv. Hoppas för all del att du inte tar åt dig.

Kram Frida

2010-10-19 @ 23:23:59
URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursäkta, men vart fick denna person luft ifrån?



Jag känner många som vart av med oskulden vid 12 års ålder, och idag är dom 18-22 år. Inte är dom sjuka osv? Jag ville själv ha barn när jag var 12 år, och det var för att jag önskade mig också en lillasyster, och det kunde inte mamma & pappa ge mig för dom var för gamla. Men man är inte sjuk för det. Herregud!



Tycker du är modig, och verkar vara riktigt mogen för att vara 14 år! När jag var 14 år, var jag ute och söp & rökte, sket fullständigt i skolan osv.



Det är nu, 5 år efter som jag känner mig mogen för familj & barn.

Och tur är väl det, då jag har fästmannen, hunden & ett barn på väg också!



Säger bara till dig, lycka till & jag hoppas verkligen inte att du tar åt dig av sånna där kommentarer!



Stor kram!

2010-10-19 @ 23:25:33
URL: http://emmaeskola.devote.se
Postat av: Evelina-Mamma till Leia





Men herregud =S Det där tycker jag att du ska anmäla! Finns så sjuka människor där ute..ryser

2010-10-20 @ 00:03:19
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

vilken jävla idiot... skit i såna, du har många som stöttar dig, uppenbarligen :) Du fixar det här!

2010-10-20 @ 00:05:19
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Klara

Anmäl den där personen! Så där ska ingen få säga om någon. Den som verkar vara psykiskt sjuk är personen som skrev det, inte du. Stå på dig, du ska inte behöva ta sån skit! kram

2010-10-20 @ 00:32:27
Postat av: ulrica

OJ OJ OJ.... hur irriterad kan man va på en annan människa? Varför läsa din blogg överhuvudtaget om man stör sig så mycket. Jag kikar in på din blogg ibland just därför att det är intressant att du är så ung och ska bli mamma. Jag tycker själv att du är för ung och kunde väntat, att du missar så mycket annat och att du inte vet vem du själv är ännu, men jag respekterar ditt beslut och tror att du kommer göra det bästa av situationen, du verkar vara mogen för din ålder och kommer garanterat mogna ännu mer som mamma. Du kommer bli en bra mamma! Se bara till att ta hand om dig själv oxå, det är extra viktigt i din ålder. Bry dig inte om elaka kommentarer från rångsynta människor!

2010-10-20 @ 02:53:43
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Störda människor det finns, inte du utan den som skrivit kommentaren.

Det var ju inte så att du planerade att bli gravid när du var 14 år men nu blev du det och tog beslutet att behålla det. Då får man göra det bästa av det och ditt barn kommer inte vara mindre älskat för att du är ung och haft sex tidigt. Jag tror du kommer klara detta galant :)

Vet att det är svårt men förösk att inte bry dig om såna människor!

Kramar

2010-10-20 @ 06:50:10
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Maria

Jag har läst din blogg och jag håller med dom andra, den där komentaren borde du anmäla den e sjukt ful, och hela tiden svär han/hon ju och säjer fult om dej, ja är själv 12 men har nog så mycket vett i mej att förså att sånt skit skriver man heltenkelt inte om andra, jag blir sååå sur när jag ser sånt. Fortsätt bara du är jätte stark Mikaela :)

2010-10-20 @ 08:53:31
URL: http://miiastore.blogg.se/
Postat av: Z

Anmäl denna kommentar till polisen. Det här är kränkande, mobbing och rent ut förjävligt!

2010-10-20 @ 09:23:19
Postat av: Jonna - En sån där "ung mamma"

Man kan tycka olika, och väldigt många tycker nog gärna till när det handlar om barn som ska få barn.



Det gäller att bara borsta av sig det, du har gjort ditt val och huvudsaken är att du är stolt över det.

Sen vad vi andra tycker det spelar ingen roll, faktiskt.



Ignorera såna kommentarer (jag vet att det är svårt, tro mig) och fokusera på ditt kommande liv istället.

2010-10-20 @ 10:55:19
URL: http://mammanochprinsen.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Vill bara säga att du verkar vara otroligt stark tjej som klarar av detta. Ta inte åt dig vad andra säger eller tycker. Följ alltid ditt hjärta! Lycka till med din lilla tjej!

2010-10-20 @ 11:18:46
Postat av: Marianne

Den personen som skrivit det där är ju nått stort fel på. Man har ju inte mycket uppe i huvet om man skriver nått sådant till någon!

2010-10-20 @ 11:34:55
Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

mmm?

blev du inte våldtagen på spårkresan som du var på?:S

2010-10-20 @ 11:39:45
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: sara

du som skrev detta. sök hjälp själv!!! du är bara avundsjuk. du vågar inte ens skriva ditt namn. omogna j*vel!!

2010-10-20 @ 11:53:09
Postat av: Josefine

Hahaha, förlåt.. Jag hoppas du skrattar lika mycket som mig och verkligen inte tar åt sig. Personen som skrivit detta verkar behöva hjälp själv, först och främst med sin stavning (hjälp vad det är svårt att ta någon seriöst som stavar som fan hej kom och hjälp mig) och sedan verkar ju hon eller han besatt. Du är verkligen intressant för denna personen eftersom H*n suttit och skrivet väärldens längsta kommentar.. Allvarligt.. Om alla bara kunde sköta sig själva och skita i andra! :) KRAM

2010-10-20 @ 12:09:56
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Joly

Men vilket jävla cp :s jag blev också av med oskulden när jag var tolv. Och det var ingenting jag blev tvingad till :s jag har blivit våldtagen & det är ingenting jag tänker förneka, och de gånger jag tänker på det & mår dåligt så skriver jag av mig. Den som skrev det där till dig, det är den personen som lider utav nånting. Inte du. Styrkekramar till dig <3

2010-10-20 @ 12:51:47
URL: http://jjooly.blogg.se/
Postat av: nathalie.

Det är ju synd att det finns så omogna människor. Men jag tycker att du hanterar det fel. Själv skrattade jag när jag läste det h*n skrivit, jag tycker att det var underhållande. Vet du varför? För h*n tror att h*n vet allt om dig, det är du själv som vet bäst, ingen annan. Och dessutom tror jag det hela handlar ganska mycket om uppmärksamhet, en liten fjortis (är vad jag tror) som är avundsjuk på dig pga du har det bättre. Det verkar så på stilen.

Så bry dig inte om sånt. Och ge det ingen uppmärksamhet.

2010-10-20 @ 13:10:07
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur gammal är denna personen själv? Omogen är han/hon också? Såna personer borde växa upp. Han/hon är bara avundsjuk på dig för att du ska få ett barn och bloggar om det som alla läser. Bry dig inte om såna barnungar. Hatar såna personer som lägger sig i en annans liv! :@

Många pussar och kramar till dig och Kelly :) <3

2010-10-20 @ 14:16:57
URL: http://juliaalskarsinmaja.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja, jag tycker också riktigt synd om dig...FÖR att du ska behöva stå ut med sånna här kommentarer!

Ingen,ingen,ingen ska behöva stå ut med sånna här kommentarer!

Blir seriöst sårad av att läsa det här.

Hör på mig, denna människa har inget vett i skallen. Okej? Tycker ärligt talat du borde anmäla denna person.



Du har en jättefin blogg, är söt och kommer bli en jättebra mamma!

2010-10-20 @ 14:25:47
URL: http://alicesigges.blogg.se/
Postat av: Amanda! :)

Men omg! :s

de är ju fan ditt val om du vill ha barn, inte personen som skrev detta?

den personen som skrev de kan INTE vara riktigt frisk i huvudet.

snälla någon, Att de finns såna människor!?! ;o

Du ser ju positivt framåt och du kommer bli en fantastisk mamma! Låt inte såna kräk tryck ner dig. stå på dig själv och svälj din stolthet. dom är bara dumma i huvudet dom som inte har mer liv än att sitta bakom sin dataskärm och kommentera såna fukking saker. ååh, vad arg jag blir att läsa sånt här :o



puss och kram / Amanda <3

2010-10-20 @ 15:38:01
URL: http://amendaah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag skulle anmäla det här direkt, man får inte skriva vad som helst och jag tycker inte du borde tillåta h*n att göra det heller. Jag hade blivit knäckt av alla dina kommentarer du får för länge sen (speciellt om det skulle hänt när jag var gravid)så jag måste berömma din styrka och det bästa som finns är att vara mamma så jag tycker du gjort ett bra val :) Lycka till med allt!

2010-10-20 @ 15:45:02
Postat av: Nathalie

Hahahhaha herregud. Det finns folk till allt alltså. För det första så kan man väll vara redo för barn även om lagen inte säger desamma? och för det andra så verkar denna människan... jävligt wierd rent ut sagt. Om hon/han nu tycker detta så visst, då får väll denne göra det men asså.. haha.. pykakuten? Du?! Du är ju minst sagt sjukt mogen för att bara vara 14 år. Jag är mogen nu men va inte så mogen som du är nu när jag va 14 och jag fyller snart 19. Nån som borde in på psyket och käka Litium är ju den som skrev det...

2010-10-20 @ 15:48:07
URL: http://myaapocalypse.devote.se
Postat av: Karin

Alltså... anmäl på direkten om du inte har det redan! Kram från en stöttande och imponerad läsare. :)

2010-10-20 @ 16:00:26
Postat av: Anonym

Anmäl det!

2010-10-20 @ 16:21:21
Postat av: Alice

Bry dig inte Micha!

Hon är bara avundsjuk.

Gud så mycket hon skämde ut sig nu!

Jag sänder massa lycko kramar och hälsningar till dig och Kelly.

Du kommer till att bli en perfekt mamma.

Ta hand om dig!

2010-10-20 @ 16:25:09
URL: http://aliiiicee.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där var helt onödigt och falskt och elakt. Jag tycker också att du VERKLIGEN ska anmäla denna kommentar. Folk tror att dom kan göra vad som helst bara för att det är på internet. En anmälan skulle kunna få vissa att inse att det här är allvar och samtidigt skrämma dem.

Det är oacceptabelt. ANMÄL!



Stå på dig! Hoppas du klarar av alla taskiga kommentarer, tycker att du har hanterat dem väldigt bra hittills.

Lycka till med allt! :)

2010-10-20 @ 16:26:10
Postat av: victoria

Men herregud, jävla tönt! Bry dig inte om sånna äckliga kommentarer från sånna äckliga personer som inte har något liv och verkar vara rädda för sex. Who cares about hans/hennes åsikter? Inte jag i alla fall och det borde inte heller göra!

Kram :)<3

2010-10-20 @ 16:35:19
Postat av: JoZZan♥

Jag tror det är hon som har skurvar lösa ;) ..

2010-10-20 @ 16:41:01
URL: http://josefineborup.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det finns folk till allt :/.

Blev också av med oskulden vid 12-13 års åldern. Inget jag är stolt över, men det va mitt eget val.

2010-10-20 @ 17:06:52
Postat av: Rebecca

Men nu blir jag fan imej arg som fan, ingen människa har rätt att skriva sånt här!!

jag tycker du är skit stark som behålle barnet!

jag är 17 och gravid så jag vet hur dömande folk kan vara, du gör det jätte bra.

Massor av kramar och lycka till med allt!



skulle vilja ge personen en ordentlig käftsmäll

2010-10-20 @ 17:17:07
URL: http://kryptmongot.blogg.se/
Postat av: Elina :)

Men snälla!hur dum i huve kan man vara att skriva så dära!!:s hon/han måste vara jävligt avis på dig!

du ska INTE bry dig i vad den dära personen har skrivit!

Du vet att de inte stämmer satt!:)

du är välrdens underbaraste ju gumman!<3

men jag tycker du sk ANMÄLA!!!!!!:o

så gör man f*n inte imott dig!

elr aah man gör inte så dära imott ngn!!!

puss på dig & kelly<3

2010-10-20 @ 18:26:00
Postat av: Anonym

ehhh de finns fan ammor som e 11 år i usa och säkert på fler ställen. asså shit vilken sjuk människa de måsta var!

lycka till med Kelly!

2010-10-20 @ 18:26:04
Postat av: sara

haha, lilla gumman. det är olagligt att ha sex när man är under 15 oavsett hur gammal din pojkvän är, men du var väll för kåt för att märka något..

2010-10-20 @ 19:22:44
Postat av: Nea

Försök att inte bry dig om vad de säger. jag ville oxå ha barn när jag var 11 till och med.. varje dag så försöker jag att tänka att jag måste vänta för att det måste jag ju göra jag är oxå född v 1995 så jag tycker inte att du är något konstig,, vissa får mammakänslor vid tidig ålder så är det bara och vi är någr utav dem.. LYCKA TILL med KELLY!! :D KRAM

2010-10-20 @ 19:26:44
Postat av: Amanda

Holy crap. Det måste ha varit någon som suttit på sin ilska länge.

Om man tar åt sig så mycket så förstår jag inte varför man bara lämnar bloggen på en gång?



Jag har mailat dig och jag tycker du verkar som en jätte bra person.

Så ta inte åt dig, personen behöver faktiskt inte läsa om denne tar åt sig.

2010-10-20 @ 19:30:23
URL: http://javlahammare.blogspot.com
Postat av: lina

men gud, tjejen är störd!

2010-10-20 @ 19:50:09
URL: http://linalinneaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fast den var på ett sätt ganska komiskt.. Menar, hur mkt liv har människan? Hur många rätt hade han/hon? Vet ni, världens surprise, jag blev oxå av med oskulden när jag var 12, gått på droger har jag gjort med, som inte Mikaela har. Shit, hämta mina barn...

2010-10-20 @ 20:33:39
Postat av: Sarah- Ung blivande mamma

Mikaela du skulle inte ens ha lagt upp det här. Du gav den människan precis vad den ville ha, uppmärksamhet! Herregud att en människa ens kan skriva så. Man ser ju klart och tydligt att den här människan inte är vuxen och med tanke på dess stavning så fick vi ju alla oss ett gott skratt ial. Ta inte åt dig ! Det du gör är vuxet med tanke på att du har haft oskyddat sex, blivit gravid och tar ditt ansvar. Finns tjejer i 25 års åldern och mer som springer och gör aborter som om det vore ett previtivmedel. Det du bör tänka på är du säkert känner den här personen det finns antydningar till det. Lyck till med bebisen och skit i människor som inte är värda din tid. Du väntar trots allt den största skatten en människa kan få, inte konstigt att en del blir avundsjuka ;)

2010-10-20 @ 20:50:16
URL: http://sarahkays.blogg.se/
Postat av: Chanel

Vilken idiot! Blev arg när jag läste det där! Den där varelsen har seriösa problem! Bry dig inte om det! Kelly kommer att få en fantastisk mamma :)

2010-10-20 @ 21:03:28
URL: http://chanelmercedes.blogg.se/
Postat av: gaby

vem har skrivit detta??? det är ju uppenbart att denna person har något emot dig personligen och borde lära sig hur man stavar o pratar för den delen!!! ta inte åt dig mickis!!- syrran

2010-10-21 @ 07:36:32
Postat av: Susanne

Skulle någon anmäla pappan till barnet för att han har haft sex med dig innan du är byxmyndig räknas det faktidkt som våldtäckt även om du har velat det själv. Och visst är det så att du inte är gammal nog för att ha barn än, kroppen har inte ens hunnit växa klart. Men det betyder ju inte att man inte kan bli en bra mamma som jag tror att du kommer bli med lite hjälp kanske ;) Men tänk på det så att ditt ex innte hammnar illa ute inte för att jag tror att någon skulle vara så dum och anmäla honom men som sagt så finns det ju plikter att följa med.

Lycka till med allt !

2010-10-21 @ 08:20:28
URL: http://snusenbusen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vem skriver sånt? håller med dig :)

2010-10-21 @ 15:46:59
Postat av: Nour

USÄKTA MIG SJUKA MÄNNISKA KÄMS DU INTE?

BARA FÖR ATT DU TAR DROGER?! lr?

VEM FAN ÄR DU SOM INTE ENS KAN BLÖDA I ÖVER EN VEcKA UTAN ATT DÖ? OMG HON ÄR 14 ÅR cOH GRAVID cOH HON ÄGER FAN I MIG UT DIG KOM SÅ SKA DU BARA FÅ SE VAD JAG KOMMET KNÄcKA UT DIG SÅ DU BÖRJAR LÄcKA VÅGA INTE KOMNETAR DUMMA SAKER TILL HENNE BARA FÖR ATT DU ÄR SEG! OMG HON ÄR MOGEN FÖR DETTA cOH HON KOMMER BLI EN AV VÄRDES FINASTE MAMMOR DET KAN JAG LOVA DIG SJUKA MÄNNISKA BARA FÖR ATT DU KOMMER BLI EN O ANSVARIG FÖELDER HON TAR ANSVAR cOH TAR ANSVAR TÅNT DU BORDE LÄRA DIG AV HENNE KOM BARA DIN LILLIA SKIT!

2010-10-21 @ 20:06:21
URL: http://noursnor.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Säger en sak till bara.

ANMÄL DET! Håller med alla andra.

Kramar till dig och Kelly :) <3

2010-10-22 @ 10:53:32
URL: http://juliaalskarsinmaja.blogg.se/
Postat av: Inacarina

Avudsjuk skulle jag gissa på!

Bara för att han/hon inte kan få någon att ha sex med!

Anmäl det är ett tips :)

2010-10-22 @ 16:09:16
URL: http://Stardollbloggg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym :)

Hej! tycker du är jätteduktig som orkar! den här personen kan bara dra!! Man skriver inte något sånt! Du kommer att lyckas bra med det här! Lycka till med Kelly (fint namn) <3



Bara en fråga är du orolig för förlossningen? :)

2010-10-22 @ 21:04:39
Postat av: lol

Asså jag kan bara säga att jag halft håller med personen, din inställning till dethär är helt sjuk, du är tydligen inte mogen för ett barn om du har denna inställning till det. Det värkar lite som om du har fastnat i dockvrån på dagis ;I

Och att försöka skaffa ett barn vid 12 års ålder är nog det mest sjuka och äckliga jag någnsin hört. Jag skulle jätte gärna ha ett barn ung, men inte vid 12 :O

2010-11-05 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0