Fredagsmys!

Hej förlåt att jag inte bloggat på hela dagen, men kom igen , det är fredag! Ni är säkert ute och festar eller något! :)
Jag var hos min kompis Nadya, vi hade jätte kul, vi skulle skära morötter i en potatisskärare och det gick typ inte och det tyckte vi var skit kul så vi skrattade på oss xD haha och sen kollade vi på film och åt morötter med dip!
Perfekt gravid-snack! :D
Ja ni.. nu är jag hemma och bara slappar. SKÖÖÖNT! Fredags-mys! :D
alla ni vet ju den där låten "det är dags för fredagsmys!"

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: viktor i kristinehamn

fan vad tråkig blogg du har jävla fitt äckel !

2010-10-08 @ 22:02:15
URL: http://www.facebook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0