Frågor och svar 15/10


var det planerat att du skulle bli gravid? :)
Nix! Inte den här gången.


hur kändes det när du fick veta att du var gravid? ville du bli det såhär ung? kan inte du ha frågestund när det gäller din graviditet, vill veta så mycket om det :)
Roligt! Jag ville helst bli en ung mamma, kändes rätt för mig! :)
Jo det kan jag väl ha!  om 1-2 veckor :)<3


ville du ha sex med din kille? kom det bara att ni hade det? hur träffades ni? tycker du han inte e lite för gammal för dig?
Ja det ville jag.. och det ville han också. Vi träffades 2008 på en festival. Nix.


Planerar du att amma Kelly? Hur länge?
Japp! Ungefär 6 månader, sen får dom väl tänder? Inte skönt att bli biten kanske! xD


när du hade sex för första gången, fick din mamma veta det då ? tyckte du inte du att det killen var/är lite för gammal?
Jo.. eller efter ett år typ när hon läste min dagbok.. Aj aj aj vad mycket hon fick reda på om sin lilla ängel då!
Första gången var inte samma kille som jag blev gravid med. Så han var ungefär samma ålder.


Vad är en CAPO? förklara, för jag vet verkligen inte vad det är.
Det är en sak man lägger på gitarrsträngarna så kan spela på dom högre tonerna eller något..
Så det låter annorlunda :)

är det en systemkamera du spelar in med? För den liksom gör skärpan medans den är igång & sånt.
Nej , en videokamera :)


hur går det med ekonomin hur har du råd med allting och hur kommer du ha råd med allting?
Svarar inte på frågor om ekonomi tyvärr! Jag har gjort det förrut, men jag vill inte prata om det igen.
Kolla bak i arkivet om du är intresserad! :) <3 Kategorin : Frågor och svar

ska du och barnet bo hemma hos dina föräldrar?
Ja, varför flytta ut? :)

Tycker du inte det är pinsamt att gå i skolan och va gravid och sen veta att ryktet går i din stad att du bara är fjorton och gravid:o?
Nej det är inte pinsamt, jag är stolt mamma! :)


Hej jag undrar om du kommer lägga upp bilder på din bebis sen när den är född? :D
Självklart! :D

hej hej vad hade din bebis för hjärtslag när du gjorde ultraljudet
Senast var det 141 tror jag :)


En fråga, kommer du behålla barnet eller ska du adoptera bort henne?
Behålla!! :)<3


Har du fått mycket bristningar?
Ja lite :) när jag började få så bröjade jag smörja in mig sen dess!
Så jag har inte fått så mycket mer :)

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså... Läste din mamma din dagbok? Med lov?

2010-10-16 @ 00:34:51
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: emily

hej gumman!

Jag ammar fortfarande min son och han är 7 månader och har 6 tänder. Men det känns ingenting.. Han kan ha råkat bita till nångång men inte mer. Det gör inte så ont. kram

2010-10-16 @ 09:13:02
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: lilla jag

var du och pappan till barnet ihop, och isf är ni ihop fortfarande...?

2010-10-16 @ 10:12:17
Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

barn kan få tänder redan vid 4 mån

2010-10-20 @ 11:46:49
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0