Lite tankar och sånt

Åh gud jag känner mig som en klumpeduns! När jag reser mig blir jag yr och orkar knappt gå :/ Jag känner mig så tung och jag vill bara sova!
Btw,Får vissa kommentarer som är likadana och här får ni några svar:
1.Jag kommer INTE adoptera bort mitt barn, det skulle jag aldrig klara av för då skulle jag aldrig få träffa min bebis!

2. Pappan till Barnet, han är 18 år. Han har bestämmt sig för att inte ta hand om barnet med mig, men han vill träffa bebe ibland.

3.Nej jag skulle aldrig vilja göra abort!

4.Nej jag vet inte om mina föräldrar är skillda eller inte, men vad har ni med det att göra?

5. 5 December är den beräknad till :)

6. Det är bara ETT barn, inte två!

7. Nej jag har aldrig varit gravid tidigare

8. Ja jag kommer fortsätta blogga efter graviditeten :)

Älskar några av er läsare, ni kommenterar så snällt och ni ger mig stöd och ni säger att jag ska skita i vad alla andra säger <3 Jag uppskattar det! :) Tack till er alla!

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: emma

sv: oj vilket sett :o läskigt ^^ haha

2010-08-30 @ 19:38:50
URL: http://emmathomsen.blogg.se/
Postat av: Klara

Om barnets far vill träffa barnet ibland så bör du se till att han betalar underhåll också, säger bara till ifall du inte tänkt på det än... lycka till med allt!

2010-08-30 @ 20:07:04
Postat av: Anna

Jag gillar din blogg! ^^

Jag prenumererar på den och ska läsa den efter att beben har kommit. Jag tycker att du är modig som är endast 14 år och är gravid. Det är som om jag skulle bli gravid om ett år. Jag önskar dig bara lycka till och att du och din bebe får ett härligt liv tillsammans!

Kramar från mig! <3

2010-08-30 @ 20:09:31
URL: http://ingridanna.blogg.se/
Postat av: vickan

Jag är glad över din skull <3

2010-08-30 @ 20:19:20
URL: http://viktoriiaandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Om han är 18 och du 14... oj, det är ju våldtäkt :S Han borde ha vetat bättre. Använde ni kondom?



Ha det bra :)



(5 december är ett bra datum, då blir h*n skytte, ett jätte bra tecken!)

2010-08-30 @ 20:20:20
Postat av: Linn(:

Lycka till :) hoppas du får det bra :D

2010-08-30 @ 20:26:19
Postat av: Lisa

omg!! När blev barbie gravid? :O (bildens alltså ;)) Ken har legat i :D

2010-08-30 @ 21:01:52
URL: http://lisaozorro.blogg.se/
Postat av: emmie

Jag tycker att du är för ung för att ha barn.

Men om jag själv skulle haft en bebis i magen vid 14 års ålder, skulle jag vilja få stöd.

Grattis! Är glad för din skull ♥

2010-08-30 @ 21:29:25
URL: http://emmieniemelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt men hur kan du behålla barnet? Du är 14 och ska ha ett barn, hur hade du tänkt att det skulle gå? Du har inte ens gått ut grundskolan och så ska du ha ett barn. Undrar bara hur du hade tänkt klara av det..?



Men lycka till (:

2010-08-30 @ 22:35:02
Postat av: sarah

hej micah! jag undrar en sak, vad har lärarna/eleverna sagt om att du är gravid? hur har dem reagerat? tacksam för svar :-)

2010-08-31 @ 08:26:04
Postat av: Miia mamma till My

Tjoho. hittade hit via bloglovin.

Ville bara säga, va stark skit i andras åsikter. Ditt liv du bestämmer! :) Och att vara mamma har ingen ålder, bara man kan ta hand om sitt barn o inte bara tänka på sig sj. o det tror ja inte du gör. Du kommer bli en super mamma. Och du kommer va en cool o pigg mamma när bebis blir äldre. :)

Jag önskar dig all lycka och att allt kommer gå bra. :) jag tänkte lägga till dig på bloglovin om det går bra? :)

2010-08-31 @ 08:31:18
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Sofie (Ung blivande mamma)

Jag tycker du är stark som står emot alla de som skriver skit på din blogg. Det är inte lätt i dagens samhälle att stå för det man vill/tycker/tänker utan att bli kränkt. Tyvärr är också internet ett hav utan mobbare och idioter.



Grattis till graviditeten och jag hoppas allt gått bra för dig =)

2010-08-31 @ 10:02:27
URL: http://sufsie.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Jag blev också gravid när jag var 14 och idag är min äldsta dotter 6 år. Jag var aldrig tillsammans med pappan.



Vad jag ville ha sagt var; stå på dig. Du kommer att få ta emot mycket skit men det gör dig bara starkare.



Kram

2010-08-31 @ 13:34:04
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Chanel

Att du känner dig väldigt trött kan bero på att du kanske inte får i dig tillräckligt med järn. Kanske behöver äta järntillskott. Kolla med barnmorskan :) Det är inte kul att känna sig trött hela tiden.



Jag gillar att läsa din blogg :D du verkar va så gullig.

2010-08-31 @ 16:15:53
URL: http://chanelmercedes.blogg.se/
Postat av: Emelie - 19år & blivande 2barnsmamma

Rebecca: Våldtäkt? Antar att hon var med på det och då är det inte våldtäkt.



Och så till dig: Vad säger dina föräldrar om de hela?

2010-08-31 @ 16:25:06
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: En blogg utan namn

VET du inte om dina föräldrar är skilda eller inte? :O

2010-08-31 @ 17:22:24
URL: http://sengledjagbaraundan.blogspot.com
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Kul att en 14 åring vågar visa att det spelar ingen roll att man är ung, men man kan vara en bra människa för det :)

2010-08-31 @ 18:05:37
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: en glad tjej som vill va som dej.. <3

Jag gillar dej jag skulle vilja vara som dej, vara så stark att få barn i denna ålder och du visar att det spelar ingen roll om man e 14 elr 30.. <3



Tack för du är en od människa.. :)

2010-08-31 @ 18:54:24
URL: http://hannisfoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie: Om mannen är myndig och flickan är under 15 så klassas det som våldtäkt i lagens mening. Även om hon var med på det.

2010-08-31 @ 19:03:13
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla ni som kommenterar att åldern inte spelar någon roll...herregud 14 år...man är fortfarande själv ett barn då, och vid 30 då är man vuxen, mognare, man vet vad livet innebär, det vet man inte när man är 14. man vet knappt vad kärlek är. finns lixom dom som inte ens fått mens då ju? så DET ÄR SKILLNAD PÅ ÅLDERN! 14 år = man är själv ett barn! 30= vuxen!

jag menar inte att du inte kommer klara av att bli mamma, för det tror jag verkligen, ja tror alla klarar av det, man har den instinkten i sig :) så stå på dig. men ja menar bara att man måste inse att det är skillnad på en 14 åring och en som är 30!

ja kommer vilket fall som helst följa din blogg för du verkar vara en trevlig tjej som kommer få en super unge ;) haha lycka till med allt!

2010-08-31 @ 20:29:24
Postat av: Sara

Det spelar ingen roll om man är en 14-årig brud som ränner runt med sina 20-åriga vänner hela nätterna, eller om man är en 14-åring som redan tittar på lägenheter inför framtiden; när man är 14 år tycker man ALLTID att man är mognare än alla andra 14-åringar och att man är "äldre i sinnet". När jag var 14 år tyckte jag också att jag var skitcool.

Nu när det kommer till nåt så stort som att föra in ett nytt liv till världen, så tycker jag inte det är någonting annat än dumt och själviskt om man skaffar barn när man egentligen inte kan ta hand om det, oavsett ålder. Det finns ingenting som heter "mogen för min ålder" när det gäller barn, för det spelar ingen roll om man är 14 eller 25 eller 30, har man inte grunden för att bli moder så bör man inte bli det. Now that's my opinion, och nu har du ju redan satt igång maskineriet, så man kan väl inte göra någonting annat än att säga lycka till.

2010-08-31 @ 21:49:30
Postat av: Gabbi

Men nu får ni väl skärpa er? Våldtäckt? Visst, det kanske stämmer att enligt lag så anser man att det är så men att ni måste skriva ut det i hennes egen blogg det är en helt annan sak. Jag tror egentligen att ni bara är avundsjuka på den här tjejen för att hon står på sig och tar på sig det här och jag tror att hon kommer bli en superbra ung mamma, så jag tycker inte att ni behöver trycka ner henne till botten, tror ni inte att det har varit jobbigt nog för henne?



Stå på dig tjejen och verkligen lycka till!

2010-09-01 @ 09:27:51
Postat av: Hannah

Men OJ! Kära hjärtat!! Så ung och blivande mamma. Vad ska man säga.. Jag får tusen frågor i huvudet.. Du är så fin med din lilla mage och jag vill inte alls skriva något negativt om/till dig. Du har säkert hört så det räcker! Men du är väääldigt ung gumman!! Vet du jag som tyckte jag var i värsta laget;)) Jag blev gravid när jag var 16 år och födde min lilla dotter när jag precis fyllt 17 år. Jag vill gärna följa din blogg och ditt liv. Och fungerar gärna som ett stöd om jag kan vara det på något vis. Det är underbart att bli mamma, men så tufft och tungt på många sätt och vis. Jag väntar nu barn nr 2 och har hunnit fylla 25 år. KRAMAR!!

2010-09-02 @ 20:25:45
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har adopterat bort min dotter, men jag får träffa henne iallafall. Och jag tror du fejkar.. lägg in ett videoinlägg på dig.

2010-09-10 @ 16:24:36
URL: http://jjooly.blogg.se/
Postat av: Elsa

Bara en liten fråga. Hur kunde du ha sex med någon som är 18 utan att tänka dig för? Good luck.

2010-10-13 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0