Frågor och Svar 11/8


Fråga:Hur reagerade dina föräldrar när du bestämde dig för att bli förälder själv?
Lycka till med graviditeten och bebisen iallafall :)
Svar: Hej Jennie! :) Det var ju mitt beslut och det accepterade dom, jag tror dom kommer gilla sitt barnbarn till slut!
Tack så mycket :D


Fråga:
varför överdos ?
Svar: Jag var deprimerad för jag hade blivit överfallen.


Fråga: i svaren på din frågestund på din andra blogg står det att det var en impuls-grej att du och kevin hade sex. vad var det som hände egentligen? :p
Svar: Haha asså det har hänt ofta att vi har haft "impuls-grejer". Och nån av dom gångerna var då jag blev gravid!

Fråga: det är inte försent för abort..man mpste få ett godkännande bara. Tror du fejkar.
Svar: Okej det där var ingen fråga men kolla jag är i vecka 24 ,det är TOTAL FÖRBUD JUST NU! Jag har gjort mitt beslut. Och jag är nyfiken på vad du tror jag fejkar? :)

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0