Eh?


Anonym om Rh-Positiv och Negativ:

Haha det kan ju också vara bra eftersom att du inte verkar vara seriös med att du ska få barn heller.
I ena inlägget skriver du att du ska adoptera bort och sen ska du tydligen behålla det bara 2 timmar efter. Bestäm dig lilla flicka. Tycker lite synd om dit barn


Svar: För det första , att säga att det är en bra sak är ju bara hemskt! Det ända jag bryr mig om är min Bebis och du säger att jag inte verkar vara seriös! Vet du hur mycket du sårar mig? Hur kan man inte märka att jag längtar för in i helvete efter mitt barn!
Du har inget att göra hur jag bestämmer vad jag ska göra med mitt barn. Jag ville så gärna föda barnet och låta den leva, men alla var så emot att jag skulle ha barn och sa att jag inte kunde ta hand om den, så jag sa att jag kunde väl adoptera bort den.
Men jag ville verkligen behålla barnet och ta hand om den själv och ingen annan skulle få den , och det är mitt eget beslut och ingen annans. Och för det andra så adopterar man inte bort i Sverige, men kan adoptera men man adopterar inte bort.  
Du behöver inte tycka SYND om mitt barn, för den kommer få det bästa!
Asså jag undrar verkligen om du säger så till alla som är gravida.

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan visst adoptera bort sitt barn isverige är du efter eller?

2010-08-20 @ 22:20:08
Postat av: Hysteria

Sanslöst vad folk är konstiga. Som att det vore något man bara bestämmer sig för över en halvtimme om man borde adoptera bort eller inte. Klart man tvekar och funderar fram och tillbaka.



Om det lindrar något, så du ska veta, unga blivande mamma, att även äldre mammor ifrågasätts vad de än tycker, säger och tänker.

2010-08-21 @ 04:33:06
URL: http://hemmafruhysteria.blogspot.com
Postat av: Ullrika

Men herre gud!14 år och ska ha barn,du är ju själv ett barn.Vad sa dina föräldrar?Hur ska du orka,och du kommer inte att ha nån utbildning.Tycker du att du är häftig med den där magen.Men sen när du har ett barn som skriker så du inte får sova,då är det inte så häftigt längre.Tycker bara att du är barnslig och vill vara tuff.Väx upp innan du skaffar barn.

2010-08-21 @ 06:38:47
URL: http://URL
Postat av: Hanna J

Du kommer säkert klara av att ta hand om ditt barn, du får väl säkert hjälp av din egen mamma oxå? :) ditt barn kommer få det super! Jag tror på dej!

2010-08-21 @ 13:18:25
Postat av: Rebecca

Ignorera de ignoranta, alla kan vara en bra mamma, och man kan vara mamma och ha en utbildning. Flera mammor som fått barn i tidiga tonåren har lyckats i livet, det gäller bara att kämpa och inte ha "jag har ett barn" som en ursäkt att inte gå i skolan.



Och Ullrika: du vet ingenting om den här tjejen, och varför hon är gravid. Läs fler inlägg, jag har iaf inte fått intrycket att hon tycker det är coolt, dock kanske hon inte verkar inse det fulla allvaret, men det är en helt annan sak.



Barn går att adoptera bort i Sverige, det är bara extremt ovanligt, och jag vet väldigt lite om det, även om jag försökt ta reda på det flera gånger under en lång tidsperiod...



Ha det bra :)

2010-08-21 @ 13:20:42
Postat av: Anonym

man kan visst adoptera bort barn i sverige! dte har man kunnat lääänge!!!

2010-08-21 @ 23:41:06
Postat av: Linea

Jag tror du kommer klara det om du verkligen bestämmer dig för att behålla barnet =) det är klart att det kommer bli tufft, men ta reda på mycket fakta. Prata med folk som har barn och med barnmorskor så du är så förberedd du kan bli. För det är verkligen en omställning när man väl har sin lilla bebis där och alla barn är ju olika, men om du är ganska förberedd så kommer det säkert att gå bra.

Har du ett nätverk med släktingar är det ju också jättebra. Inte bara för din skull, utan också för barnet.



Lycka till =)

2010-08-22 @ 18:24:08
URL: http://lineaessberg.blogg.se/
Postat av: Det var jag som skrev att det som du har lagt in i ett inlägg

Jag tror att man kan vara en bra mamma även om man är ung . Men om man ens tänker tanken av att ta boert sitt barn i en abort eller i adoption så ska man inte ens ha barn . För då förstör du både dig själv och barnet. Du har tänkt den tanken då tycker jag du inte ska ha barn tyvärr. Visst det är jätte kul med barn . Men du måste leva dit liv också. Jagt ycker både synd om dig och barnet på samma gång . För du kommer inte ha några vänner i din åldre . alla det som du hade förut kommer inse att det inte vill ta hand om ett barn . Det vill ju leva sitt liv festa knulla killar . Sminka sig och bara va jävligt fåniga som men är i 14ålder.



Och snälla hur orkar du fortsätta blogga? När alla är så jävla emot dig . Du får ju inte ens stöd av 1 av 10 av dina läsare. Tycker synd om dig .

2010-08-22 @ 19:13:20
Postat av: Josefin

FOLK KAN JU BARA DRA ÅT HELVETE!

Jag kan också vara lite tveksam om du kommer att klara det eller inte men folk är ju BASTARDS! OCH JAG ÄR INTE FUCKING ANYNOM!! FUCK OFF BITCHES!

Men om du har bestämt dig och är säker så är jag superduper lycklig för din skull! :D <3

2010-08-22 @ 23:45:20
URL: http://sweetmakeup.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ville göra abort med mitt första barn. Mitt första barn är 1 år och 9 månader i dag. Tror du inte hon har det bra? För jag tänkte tanken på abort? Du vet inte ett skit vad du pratar om, blir man gravid oplanerat och dessutom får reda på det så sent som M fick så flyger tankarna. Hon skriver dessutom för SIN skull, inte för att du ska hacka på henne. Stör det dig, gå vidare till en annan blogg, sminka sig och vara fånig kan man vara även med barn. Jag och en kompis brukar ta varsitt barn och dansa till waka waka här hemma, barnen tycker det är skitkul, vi är fåniga. Ska sluta med det, inte alls leka med mina barn. Då är man fånig. För helvete, lägg ner. Det rör inte dig och ditt liv vad hon gör, skaffa dig ett eget liv ska du se att man inte gnäller så mkt på alla andra.

2010-09-27 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0