Dagens fråga 26/8


s om Gissa!:
hej jag är en ny läsare. undrar vad du har för relation till barnets pappa? håller ni ihop?:)

Svar: Hej S! Och välkommen hit! :)
Jo vi träffas ibland och så, vi bor ganska långt ifrån så det blir inte så ofta.
Men vi är inte osams eller nåt :) Han blev inte arg eller ledsen när jag sa att jag var gravid och skulle behålla men han ville inte ta hand om barnet med mig.
Ses!

samma dag som jag berätta tog jag det här kortet btw :)

BLOGGEN FLYTTAD TILL WWW.MICAHS.SE
Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! jag måste bara säga att stå på dig som du gör! jag blir så ledsen när jag läser elaka kommentarer som att du skulle vara för ung och att du kan göra abort om du vill. du vill ha ditt barn då borde folk stötta dig och skicka peppkommentarer istället för dumma saker, för det hjälper inget alls. hoppas någon sån person läser det här. och det är kanon att du lånar böcker och läser på, heja bara! ska springa ner till bibblan och göra detsamma nuja, jag vet inte exakt hur det funkar heller så det kan vara intressant och jag är 19 år, skulle jag bli en dålig mamma då också eller? förstår inte hur vissa tänker... HEJA dig säger jag bara och lycka till med barnet!

2010-08-26 @ 15:58:06
Postat av: S

Vad glad jag blev när jag såg att du tagit med min fråga! Lycka till med bebisen, du ska se allt det kommer gå bra, i mot- & medvind. Du kommer bli en bra mamma

2010-08-26 @ 23:32:24
Postat av: jen

hur kan du vilja träffa ha kontakt med honom om han inte vill ta hand om barnet med dej ?? ,el är han bered o ta sitt ansvar men du menar att han inte vill vara tillsammans ?



grattis iaf o stå på dej låt dom inte trycka ner dej man kan inte döma något för en blogg dom känner dej inte irl



el annan fråga va sa dina föräldrar när du berättade ?

2010-08-27 @ 01:13:42
URL: http://lifeofjen.se
Postat av: julia

hur gammal är pappan ? ;)

2010-09-24 @ 18:00:58
URL: http://barajullan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0